Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Broedduur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Broedduur

    Hallo,
    Ik heb na het eerste ei 20 dagen geteld en er is nog geen jong, komt dit niet na 18 dagen? ze begon vanaf het begin te broeden.

    gr.

  • #2
    zou een foto nemen lukken denk je? Ik kan mss zien of het bevrucht is of niet. Hoeveel eitjes zijn er? En het gebeurt wel dat het eerste onbevrucht is.

    mvg

    Opmerking


    • #3
      even met een lampje de eitjes schouwen.
      Dan weet je of er wat uit moet komen of niet.

      Opmerking


      • #4
        reactie

        Ik denk dat je moet gaan tellen vanaf het 3e ei. + 18 dagen.

        Dus de komende dagen zullen er vast jongen zijn.

        Als de eieren goed wit van kleur zijn zullen ze wel uitkomen.

        Op Dropcatch.nl kun je bieden op .nl quarantaine domeinen. Voor de winnaar van de veiling gaan we proberen de domeinnaam te registreren zodra deze vrij valt. Je betaalt uiteraard alleen als dat gelukt is.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking


        • #5
          Hallo,
          Ik heb gekeken 5 van de 7 eitjes zijn tot nu toe bevrucht de laatste 2 kan ik van de week pas kijken. Dit is trouwens het eerste nestje van deze parkieten.

          groeten

          Opmerking


          • #6
            De broedduur van grasparkieten is 18 dagen. Bij mij gaan de meeste poppen vanaf het 2de ei broeden.
            Meer weten over de kleurslag Texas clearbody:

            http://clearbody-grasparkieten.webnode.nl/

            Opmerking


            • #7
              Ik heb inmiddels al 4 jongen om de dag uitgekomen, moeder voert ze goed en vader blijft de moeder ook goed verzorgen.

              nou hebben mijn kwartels ook 7 eieren gelegt, weet niet of ze gaat broeden maar denk dat de jongen dan dood gaan in de winter :S

              groeten,

              Opmerking


              • #8
                Tijdschrift?

                weet er iemand een tijdschrift over volierevogels waarop je je kan aboneren?

                groeten

                Opmerking


                • #9
                  Jahoor, het blad Onze Vogels is een aanrader.
                  Krijg je vanzelf als je lid wordt van een vogevereniging die is aangesloten bij de NBvV (de vogelbond van dit Forum).

                  Je kunt eventueel ook een abonnement nemen zonder lid te zijn van een vereniging.
                  Kijk maar even op www.nbvv.nl .
                  Groet Ton,
                  www.allevogels.nl

                  Opmerking

                  Working...
                  X