Mededeling

Collapse
No announcement yet.

genetic forecast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • genetic forecast

    Beste Forumleden,

    Ik heb inde afgelopen periode fanatiek gegoogled en een programma gevonden, was me ook al eerder getipt via dit forum, om de kweekuitkomsten te voorspellen van goulds en zebravinken.
    Is er ook zo'n programma voor de kleurkanarie?,

    ik heb op een italiaanse site iets gevonden maar dit is (voor mij) 'chinees' omdat daar alles in getallen en codes wordt weergegeven.

    ben benieuwd of jullie hier goede tips in hebben,

    groet,

    Peer

  • #2
    hmmm, ......betekend dit dus dat er niets op dit gebied te vinden is?
    Misschien weet iemand dan een goede (buitenlandse) site waarop een goed overzicht te zien is hoe de verschillende kleurbenamingen zijn. Als op de posters van Van Keulen bijvoorbeeld of zoals de site www.efinch.com (schitterend gewoon!)

    Groet,

    Peer

    Opmerking


    • #3
      tipje



      Ladygouldianfinch.com - Glamorous Gouldians - We have everything you need for your pet birds! Read our many how-to articles - Lady Gouldian Finch Supplies USA - Glamorous Gouldians - Online bird supply


      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • #4
        Tip

        Op het forum worden regelmatig vragen gesteld over de vererving bij verschillende vogelsoorten. Misschien is het een idee om je - ik bedoel dit in het algemeen - de verervingsregels eigen te maken? Zo erg moeilijk is het nu ook weer niet. In diverse goede boeken over zebravinken, Jap. meeuwen, gouldamadines en kleurkanaries is behoorlijk wat te vinden op dit gebied. Maar ook op enkele sites staat veel info. En dan hoef je niet meteen in formules te gaan denken, ook zonder kom je al een heel eind. Ik persoonlijk vindt het een verrijking van de hobby.

        gr
        Hans.
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

        Opmerking


        • #5
          stukjes

          Hieronder ook nog wat linkjes naar ter zake doende stukjes.





          Groet,

          Rob.

          Opmerking

          Working...
          X