Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NBvV versus Anbv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • NBvV versus Anbv


  • #2
    The proof of the pudding is in the eating

    Opmerking


    • #3
      verschil

      weet niet of er een verschil is eigenlijk......wat ik mij afvraag is van of dat wat zou uitmaken?

      - ik ben verspreid lid van NBvV en heb niks te maken met de bond anders dan het bestellen van ringen en het ontvangen van het blad onze vogels. Bij de NBvV digitaal bestellen en klaar is Ron :-)

      Prima zo en een bewuste keuze, wil niet bij een vereniging ivm tijd en verplichtingen die je (heel logisch) bij een vereniging hebt, denk bijv aan tentoonstelling, vergaderingen etc etc

      Dussss je hebt veel meer met een vereniging van doen dan met een bond in mijn ogen, de keuze van een vereniging (groot of klein en wat voor mensen/gezelligheid) is dan ook veel belangrijker denk ik. En bij geen interesse in een vereniging zou ik gaan voor de bond met de meeste leden.............hoeft niet maar kan zijn voordelen hebben, denk alleen al aan het feit dat de organisatie GOED MOET zijn. en dat istie in mijn ogen. Dit is geen bewuste reclame of wat maar gewoon wat ik vind :-)

      succes
      Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

      Opmerking


      • #4
        Het beste lijkt me,dat je van beide verenigingen 1 of meer bijeenkomsten bijwoont.
        De vereniging waar je je het beste thuis voelt,daar word je lid van en
        je sluit je dan aan bij de desbetreffende Bond.
        De Algemene is dacht ik de oudste Bond en de Nederlandse de grootste.
        Het blad van de AB is op handig formaat.Die van de NB op groot formaat.
        Vr.groeten van
        Antoni





        homepage:
        http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

        Opmerking


        • #5
          Antoni,
          Ik vind je raad aan een beginner perfect en onpartijdig. Daar heeft iemand wat aan. Kan als hij beide verenigingen een paar keer bezoekt, zelf de voor hem beste keuze maken. Zelf ben ik lid van beide bonden, van de NbvV al ongeveer 45 jaar, van de ANBvV al bijna 30 jaar. Beide bonden verschillen niet zo gek veel van elkaar, maar met mijn hart ben eerlijk gezegd meer bij de ANBvV. Dat is echter persoonlijk.
          Groet,
          Harrie

          Opmerking


          • #6

            Opmerking

            Working...
            X