Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ook ik een vraag over luchtreiniging

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Ook ik een vraag over luchtreiniging

    Goedenavond,

    Ik wil graag een luchtreiniger aanschaffen voor in de voorkamer waar mijn vogels staan. Wij gebruiken die kamer niet, maar het is toch prettig als de lucht voor vogels ook goed is.

    Ik heb dit model gezien:



    De kamer is 60m2 en 210m3.

    Hij is overigens ook een stuk goedkoper te krijgen, maar op deze site staat meer informatie over het apparaat.

    Ben benieuwd wat jullie ervan vinden of hebben jullie nog andere opties die het overdenken waard zijn?

    Groetjes,
    Denise

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Denise
    Goedenavond,

    Ik wil graag een luchtreiniger aanschaffen voor in de voorkamer waar mijn vogels staan. Wij gebruiken die kamer niet, maar het is toch prettig als de lucht voor vogels ook goed is.

    Ik heb dit model gezien:



    De kamer is 60m2 en 210m3.

    Hij is overigens ook een stuk goedkoper te krijgen, maar op deze site staat meer informatie over het apparaat.

    Ben benieuwd wat jullie ervan vinden of hebben jullie nog andere opties die het overdenken waard zijn?

    Groetjes,
    Denise
    Aardig voorkamertje,Denise.
    Heb je veel vogels in die kamer.
    Ik denk,dat die luchtreinigers wel goed zijn.
    Zelf heb ik daar een luchtbevochtiger van voor een kleine
    vogelkamer.
    Vr.groeten van
    Antoni





    homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

    Opmerking


    • #3
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        Ik gebruik een Delonghi - luchtreiniger met ionisator. Mijn vogelhok meet ongeveer 6.30 x 3.20 x 2.75 m. Het apparaat bevalt me uitstekend.

        gr
        Hans.
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

        Opmerking


        • #5
          Ik heb in de kamer 4 koppels in broedkooien van 120bx50hx40x en dat wil ik eventueel volgend jaar uitbreiden naar 6 koppels.

          Hans:
          Welke heb jij precies? Heb je een link?

          Groetjes,
          Denise

          Opmerking


          • #6
            Zei ik toch. Een leuk voorkamertje.
            Vr.groeten van
            Antoni





            homepage:
            http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Denise
              Ik heb in de kamer 4 koppels in broedkooien van 120bx50hx40x en dat wil ik eventueel volgend jaar uitbreiden naar 6 koppels.

              Hans:
              Welke heb jij precies? Heb je een link?

              Groetjes,
              Denise
              Kijk hier eens, kom je vast wel verder.


              Of probeer eens - als je in de gelegenheid bent - bij een Makro vestiging.

              Hans
              Tomorrow is the first day of the rest of your life...

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
                Ik gebruik een Delonghi - luchtreiniger met ionisator. Mijn vogelhok meet ongeveer 6.30 x 3.20 x 2.75 m. Het apparaat bevalt me uitstekend.

                gr
                Hans.
                Ben bang dat de Delonghi-luchtreiniger niet genoeg capaciteit heeft voor zo'n grote ruimte , Hans
                ik zou kiezen voor de


                kost wat maar dan heb je ook wat.

                ik koop zelf deze binnenkort.



                een beetje over capaciteit kan zeker geen kwaad

                Opmerking


                • #9
                  advies ga naar media markt daar zijn die stukken goedkoper
                  mijn luchtreiniger met ionisater in en uv lamp is voor 60 vierkante meter en kosten 139,95
                  dit zijn ferma,s daar betaal je bijna een dubbele en ik heb mijn lcuhtreiniger ook op een klok zitten en niet constand aan laat hem om half uurtje zon 15 minuten even aan
                  ik vind het idiaal
                  dus geef geen overbodig geld uit aan deze ferma,s komt nog verzendkosten bij pffffffffffffff
                  de luchtreiniger die hans stuurde raad ik de mensen af als hier van de filter niet meer goed is moet je er een nieuwe in kopen en die kost net zo duur ongeveer als aperaat zelf
                  ik hebd e onderste reiniger
                  hij is goed voor 60 vierkante meter

                  Opmerking


                  • #10
                    lieve peter de laatste link is een geen luchtreiniger dat is een bevochtiger dus die pakt dus niet je vieze lucht weg .
                    en reinigt niet van stof
                    die zorg enkel alleen voor in droge ruimtes dat het vocht goed blijft .
                    dus ja zolang je niet weet welke vocht gehalte in je kamer is kan je beter eerst dat testen voordat je onnodig geld uitgeeft
                    dat bespaard je weer wat kosten ik zou eerst kiezen voor een luchtreiniger omdat het dan ook doordat het frisser word ook de vocht gehalte anders word met alleen een luchtreiniger met ionisater in
                    kijk naar een filter die je makkelijk onder de kraan kan schoon maken
                    en let erop dat er ionisater in zit
                    koop geen gewone 2 de handse luchtreiniger waar niks in zit zon oud model of zo .
                    die doen niet hetzelfde als dit nieuw systeem
                    ik heb hem nu inmiddels een jaar binnen staan ik vind hem super
                    mvg mirke

                    Opmerking


                    • #11
                      Jawel hoor ,
                      dit is een luchtreiniger en bevochtiger in 1 aparaat.
                      lees en kijk maar eens goed.

                      Vier programma’s:
                      1. Gecombineerd ultrasoon koud bevochtigen met luchtreiniging door ionisator
                      2. Gecombineerd ultrasoon warm bevochtigen met luchtreiniging door ionisator
                      3. Alleen ultrasoon koud bevochtigen
                      4. Alleen ultrasoon warm bevochtigen

                      het voordeel met dit apparaat is dat je in de winter warm kan bevochtigen en zomers koud kan bevochtigen
                      teminste zo kijk ik er tegenaan

                      Opmerking


                      • #12
                        nog kom ik er niet aan uit waar is die filter dan opening waar hij vieze lucht kan op zuigen en er schone lucht mee buiten kan blazen is helemaal niet te zien op dit apparaat .

                        en zit er een filter bij die je onder kraan uit kan wassen>>>???
                        ook daar zie ik niks over dus vermoed niet dat dit een geschikte apparaat is misschien wel voor het vocht maar ik lees nergens dat je een filter kan vervangen .
                        er zijn vaak ook apparten op de markt waar je geen filter kan verschonen dus zit die vol kan je dat ding in de prullebak gooien .
                        of wel zijn de filters als je die nieuw moet aan schaffen ongeveer net zo duur als dit apparaat zelf
                        want met dit apparaat kan ik er niks over lezen dus er zit geen filter is dan denk je 2 in een goedkoop nee het is dan duurkoop
                        deze aparaten kan je de fliters zelf reinigen dus hoef je niet te vervangen


                        mvg mirke

                        Opmerking


                        • #13
                          ik denk dat er 2 openingen in dat apparaat ziiten 1 voor de vieze lucht en 1 voor het bevochtigen

                          Opmerking


                          • #14
                            lieve schat lees eens goed
                            dan stond er wel bij filter kun jezelf reinigen onder de kraan ik vermoed als dit apparaat vol zit kan je hem niet meer reinigen
                            vaak gaan mensen hierdoor de mist in denken hey dit is alles in een ja zegt het goed alles in een maar je kunt hem volgens mijn van geen een kant open maken dus vol prullebak in ermee
                            dus duurkoop
                            eerst goed lezen voordat je iets koopt.
                            staat er toch niks over geschreven filter kun je reinigen koolstof filter esp filter nano filter?????noem maar op niks

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door natuurkweker
                              lieve schat lees eens goed
                              dan stond er wel bij filter kun jezelf reinigen onder de kraan ik vermoed als dit apparaat vol zit kan je hem niet meer reinigen
                              vaak gaan mensen hierdoor de mist in denken hey dit is alles in een ja zegt het goed alles in een maar je kunt hem volgens mijn van geen een kant open maken dus vol prullebak in ermee
                              dus duurkoop
                              eerst goed lezen voordat je iets koopt.
                              staat er toch niks over geschreven filter kun je reinigen koolstof filter esp filter nano filter?????noem maar op niks
                              Ik heb even de frima van dit product gebeld.
                              en hebben mij verteld dat je beter 2 losse apparaten kunt kopen.
                              want de 2 in 1 is wat minder in capaciteit.
                              je moet het een beetje vergelijken met een digitale camera .als je die een koopt . koop je heb om foto's te maken.en niet om te filmen. dat zal altijd van mindere kwaliteit zijn.
                              als een een filmcamera koopt moet je er mee filmen.en en niet mee fotograferen.dat zal altijd van mindere kwaliteit zijn.


                              de filters kan je gewoon schoonmaken onder de kraan, maar moeten wel 1 keer per jaar vervangen worden. kosten € 9- per stuk, dus dat valt wel mee he?

                              Opmerking

                              Working...
                              X