PDA

Bekijk Volledige Versie : Plexiglasplaten en kunstgroen

Honsbeek
18-09-2010, 20:19
Hallo allemaal,

Ik heb een Houten volière en een Open Aluminium uitbouw ervoor.
Nu heb ik mijn 2 vd 3 plexiglasplaten geplaatst om het inregenen zoveel mogelijk te beperken. Ook kunnen de parkieten alvast wennen dat ze om een hoekje moeten vliegen, want anders moeten er valhelmen worden uitgedeeld.

Ik heb op de platen nu wat zwarte tape aangebracht zodat ze zien dat het afgesloten is. Zojuist zie je wel dat de parkieten voorzichtig de platen benaderen af en toe ertegen aan vliegen (niet hard) omdat dit natuurlijk erg onwennig is.

Die zwarte tape strepen zijn niet mooi en ik wil daar Kunstgroen ophangen zodat de plexiplaten uit het zicht zijn en je een natuurlijker uitstraling krijgt.

Wie heeft er ervaring mee,
Wat voor Kunstgroen is er dan te koop
Waar is het te koop / welke vogelbeurzen in de regio Leiden

Alvast bedankt voor de reactie,

Peter

krien
19-09-2010, 08:42
De 1e zaterdag van de maand in Boskoop of http://www.geonshopping.nl/shop/home.php in rijnsburg, die heeft ook wel wat kunstgroen en anders diens buurman wel.

theos
19-09-2010, 10:02
Ik weet niet over er bij jouw in de buurt een action is.
Vorige week hadden ze daar leuke potten met kunsthedera.
Ik dacht iets van 2.95 per pot.

Mvg Theo......................

Honsbeek
19-09-2010, 11:56
Theo alvast bedankt

Ik ga daar nog even langs,

Maar kan je kunstgroen zonder problemen in de volière ophangen of gaan de vogels daar aan zitten happen en is dat dan schadelijk voor de vogels.

We willen allemaal wel een mooie volière maar wel met gezonde vogels

Animal
19-09-2010, 14:21
In plaats van die zwarte tape zouw je natuurlijk ook wat groene klimplanten op het plexiglas kunnen schilderen.

Wiggel
21-09-2010, 21:24
Zeer fijn schuurpapier er op zetten word hij mat en niet meer doorzichtig van.