Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Videotje van mijn bastaard

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Videotje van mijn bastaard

    Hallo iedereen,

    Ik wou even een filmpje laten zien van mijn bastaard (major putter x kanarie). Ik ben helemaal weg van zijn zang omdat ik het nog nooit ergens anders heb gehoord alleen weet ik niet onder wat ik de zang moet plaatsen. Het is een lang filmpje maar je hoort wel wat leuke variaties.

    Ik hoop dat jullie het leuk vinden en hoor graag jullie meningen en reacties!

    Groetjes, Quincy.

    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

  • #2
    ik vindt het mooi om te zien wat voor vogel heb je nog in de kamer staan zag er nog 1 achter in

    Opmerking


    • #3
      ik had dat moment 1 van mijn F1s staan en nog een bastaard putterkanarie met putterzang. van de andere vogels zal ik ook wel filmpjes maken in de loop van de week. mvg

      Opmerking


      • #4
        noi kiban hele mooie vogel hoor en met zijn zang is niks mis mee
        mooi

        Opmerking


        • #5
          heel mooie vogel jammer dat hij kanarie zingt ... vind ik echt niet mooi .

          als je jongen hebt 2010 verleer hen met dit , 4 tal uur per dag http://www.youtube.com/watch#!v=V89-wTa6qcY&feature=fvw

          Opmerking


          • #6
            hallo hier
            ik heb geen vestand van bastaarden maar gaan ze niet elkaars liedje zingen zo
            samen in een vertrek hoor het graag
            gr wilco

            ps. kan een domme vraag zijn maar ik leer graag
            ik wis niks te verzinen dus zet ik hier maar niks neer

            Opmerking


            • #7
              gauw afleren die zang

              Opmerking


              • #8
                Afleren!? hahaha nee joh ieder zn smaak ik vind het leuk ik heb het nooit ergens anders gehoord. Ben ook niet zo lang bezig met vogels. De vogel is ook super tam hij zingt op de hand en ook echt in elke situatie bus tram trein alles. maakt m ook echt niet uit hoe dicht je bij de kooi staat of als je je hand in de kooi hebt. heel stoer.

                Bedankt trouwens chardonnert! Ik ga zeker mijn eerste jongen deze zang aanleren!

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door wvommeren
                  hallo hier
                  ik heb geen vestand van bastaarden maar gaan ze niet elkaars liedje zingen zo
                  samen in een vertrek hoor het graag
                  gr wilco

                  ps. kan een domme vraag zijn maar ik leer graag
                  Het zou wel kunnen heb ik begrepen maar ik heb deze vogel al langer dan een jaar maar het ligt er maar aan welke dominanter is. Mijn vorige f1tje nam wel de putter slag over van mijn andere bastaard. video volgt nog ben ff opzoek naar al mijn video's.

                  Opmerking


                  • #10
                    putterx kan.

                    zeer mooie vogel. maar da zang is een rampe. trekt op niks.ween en bleit erbie. je verkracht de putter zang man. grgr. medaar.

                    Opmerking


                    • #11
                      Medaar medaar medaar toch. heb nog nooit een positieve reactie van je gezien op dit forum.... laat toch lekker iedereen zn smaak hebben................. grgr Quincy.

                      ps. heb nog wel een bastaard met putter zang als dat je blij maakt.

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Q.Kiban
                        Het zou wel kunnen heb ik begrepen maar ik heb deze vogel al langer dan een jaar maar het ligt er maar aan welke dominanter is. Mijn vorige f1tje nam wel de putter slag over van mijn andere bastaard. video volgt nog ben ff opzoek naar al mijn video's.
                        mooi mee genomen toch in iedergeval putterslag vindt ik mooist maar bij
                        putter keer barmsijs zou het door elkaar moeten lijk mij mooi maar zoals ik zij
                        ik heb weinig ervaring gezien mijn leeftijd 13 maar bastaarden vind ik prachtig
                        gezien zang en kleurslagen die niet te voorspellen zijn prachtig schiterent gewoon ]
                        gr wilco
                        ik wis niks te verzinen dus zet ik hier maar niks neer

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door medaar
                          zeer mooie vogel. maar da zang is een rampe. trekt op niks.ween en bleit erbie. je verkracht de putter zang man. grgr. medaar.
                          En probeer je aub eens verstaanbaar te maken voor anderen medaar...... ween en bleit erbie. weet niet eens wat je ermee bedoelt.

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door wvommeren
                            mooi mee genomen toch in iedergeval putterslag vindt ik mooist maar bij
                            putter keer barmsijs zou het door elkaar moeten lijk mij mooi maar zoals ik zij
                            ik heb weinig ervaring gezien mijn leeftijd 13 maar bastaarden vind ik prachtig
                            gezien zang en kleurslagen die niet te voorspellen zijn prachtig schiterent gewoon ]
                            gr wilco
                            Ik heb ook niet veel ervaring maar het komt beetje bij beetje gewoon lekker veel research doen en veel geduld hebben met de bastaarden tot ze het liedje zingen wat jij wilt. Bastaarden zijn inderdaad schitterend.... Ik heb een bonte bastaard putter x kanarie bij mn vader die ziet er ook heel mooi uit. Ik hou zelf ook van varierende zang. Voor de echte originele putter zang neem ik wel een echte putter. (heb toch wel stiekem een bastaard met putter slag)...

                            Opmerking


                            • #15
                              filmke

                              hallo, luk filmke en mooi zangske, lijkt meer op een kanarie he.,heb zelf ook een bonte kruising van putter en kanarie,is nog en jonge,ben bnieuwd om zen kleuren te zien als ze er goed door zijn. want dat duurt zeker 2 jaar eer zen hun echt kleur hebben?

                              Opmerking

                              Working...
                              X