Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zinken of houten lade

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • zinken of houten lade

    Wat is de beste lade voor in de broedkooi een houten of metaal ?

  • #2
    Metaal is natuurlijk beter i.v.m. schoonmaken ,,maar als je ze zelf gaat maken is voor de meeste mensen hout wel eenvoudigger.

    Opmerking


    • #3
      Ik heb trespa (waar ze ook de betimmering bij huizen van maken) en daarop metalen hoekprofielen gekit aan de zijkanten. Dit spul is water bestendig, goed schoon te houden omdat het glad is en handig zelf te maken.
      Groetjes Esther

      Opmerking


      • #4
        Zinkenlades, Waar te koop?

        Weet iemand waar ik zinkenlades kan kopen / laten maken??

        Alvast bedankt!

        Opmerking


        • #5
          gegalvaniseerde lades

          Beste WJM,

          als je googled op ; lade broedkooi of lade broedkooi gegalvaniseerd kom je diverse leveranciers tegen, je kunt ook via je 'afbeeldingen' kijken.

          Ik weet niet of je echt maatwerk nodig hebt?, in dat geval kun je natuurlijk ook heel goed bij de plaatselijke 'smid' aan kloppen. In bijna elke plaats zit wel een lasbedrijf of een metaalconstructiebedrijf die dat zo voor je kan maken. Moet je natuurlijk wel een wat kleiner bedrijf benaderen en geen constructiebedrijf met 500 mensen in dienst, die zitten daar niet echt op te wachten denk ik.
          Met een klein schetsje van wat je wilt denk ik dat je zo een geschikte partij gevonden hebt. Voordeel is dat je niet zit met de verzendkosten!

          Suc6

          Peer

          Opmerking


          • #6
            Een vriend van me heeft pas zijn lades laten maken bij ROVAC.



            Je kan je maten opgeven en de lades afhalen op een beurs bij jou in de buurt waar Rob staat.
            Groeten Michael

            https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

            Opmerking


            • #7
              Bedankt voor de snelle reacties!
              Hier kan ik wat mee

              Opmerking

              Working...
              X