Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opfokken van kaketoe's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • opfokken van kaketoe's

    best kaketoeliefhebbers

    wie kan mij wat info geven over opfokken van de kaketoe
    hoevaak moet je hem eten geven en hoeveel
    tot hoelang moet hij met de hand eten
    en wat voor voer raden julie aan om te geven gewoon kant en klaar opfok voer?

    wie kan mij helpen

  • #2
    Heb je er een of wil je er een?

    Normaal legt de kweker je alles uit, maar nog veiliger is wachten tot het dier zelf eet.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      ik krijg eieren van een kweker die ermee sstopt die heeft de ouders altijd laten uitbroeden

      mvg

      Livius

      Opmerking


      • #4
        Nutri bird a19 is speciale pap voor de baby papegaaien en kakatoes maar de eerste weken moeten ze elke 3 uur eten en dit is dus 6 x per dag heb je die tijd ook? Goed op temperatuur houden is ook belangrijk.

        Opmerking


        • #5

          Opmerking


          • #6
            oke ankie

            maar hoe wilt u dit prive doen

            mvg

            Opmerking


            • #7
              stuur een mailtje naar mij. ( vannispen.ankie@gmail.com) dan zal ik daar op antwoorden.

              Opmerking


              • #8
                als je het niet weet begin er dan niet aan of ga het samen met een ervaren iemand doen die jou er mee helpt! en er op toeziet dat je het goed doet het is niet zo makkelijk als iedereen denkt.

                en je zult echt niet blij zijn als je ze s`avonds voert en ze de volgende morgen dood liggen of ze tijdens het voeren stikken etc.


                denk eens dubbel na voor je het gaat doen of zorg dat je bij iemand komt die er verstand van heeft.
                mvg roy (vogelfreak)
                kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

                Opmerking

                Working...
                X