PDA

Bekijk Volledige Versie : Verhuizen

Ton Koek
06-08-2010, 22:49
Je zal toch gaan verhuizen naar een leuk dorpje en een hele grote tuin krijgen... Over een week of 8 gaan we verhuizen naar Benningbroek, jippie!.

Ik heb vanmiddag al het eerste plan voor de nieuwe volière getekend, 7 x 3,5 meter... Of zal ik 8 meter doen? :)

Tori no Hime
06-08-2010, 22:57
Gaaf!! :)
Weet je ook al wat voor vogels er in komen? Nieuwe erbij, of krijgen de huidige het superluxe?

P.Wijlaars
06-08-2010, 23:07
Je zal toch gaan verhuizen naar een leuk dorpje en een hele grote tuin krijgen... Over een week of 8 gaan we verhuizen naar Benningbroek, jippie!.

Ik heb vanmiddag al het eerste plan voor de nieuwe volière getekend, 7 x 3,5 meter... Of zal ik 8 meter doen? :)

doe maar 7 meter,Ton.

7 is het geluksgetal. of ben je niet zo bijgelofig?:D

Piet
07-08-2010, 00:55

Shit Ton wat vervelend voor je! :D

Ik zou de voliere 8 meter hoog maken.

Henk3
07-08-2010, 08:24
Ha, ha, Piet dan vangt ie wel veel wind.

Mooi voor jullie Ton. Veel succes en hopelijk wordt dat je stekkie.

Gewoon zo groot als mogelijk maken die vlucht.

Benningbroek? Nog nooit eerder van gehoord. (1350 inwoners en ze hebben er in iedergeval een dierenwinkel.)

winterkoning
07-08-2010, 09:25

doe maar 8 meter jongen.
maargoed over week of 8 verhuizen ..........dan kan ik over een week of 9 de jouw gewilde vogeltjes vastleggen? voliere staat dan immers :)
tja je moet prioriteiten stellen natuurlijk.

succes met de verhuizing.

mvg

dree
07-08-2010, 10:02
Vergeet niet meteen een poes te nemen :)

Dree

Hans de Vries
07-08-2010, 10:22
Gefeliciteerd met je nieuwe stekkie....
Mensen die groot denken behoren het ook groot uit te voeren: wat denk je van een Freiflughalle?

gr
Hans

Ton Koek
07-08-2010, 13:03
Dank allen voor de leuke reacties.

8 Meter wordt net iets te hoog, in het bestemmingsplan mag maar 7 geloof ik. :)

Ik had ook nog nooit van dit fraaie doprje gehoord, dat geeft niet zeggen ze.

Eén poes is geen poes, we nemen ze alle vier mee.

Een freiflucht mag niet van de hoofddirectie, ze wil een achterom houden, maar verder zit het wel goed, ik heb min of meer opdracht om als eerste de volière te bouwen. :D

Ik ben nogal blij merk, erg he? :p

Serinus
07-08-2010, 20:35
Hallo,

Goed nieuws Ton!
Veel geluk en maak een mooi "thuis" van dat huis.

Groeten, Serinus.

purmerbird
07-08-2010, 20:35
Ton ben je al lid geworden van VoVos in Hoogwoud, want ja je zal waarschijnlijk ook van vogelvereniging gaan veranderen en dan is dit een goede actieve vereniging bij jouw nieuwe woonplaats. Gefeliciteerd en succes met de verhuizing.

Ronald Hoogervorst
Purmereutel