Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit normaal dat tekst tussendoor verwijderd word?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Is dit normaal dat tekst tussendoor verwijderd word?

    Maronka schreef het volgende berichtje gisteren onder het onderwerp "Poedelvinken".
    Quote:" Ik ben dit met aandacht aan het lezen, maar het leest verduveld onhandig als de antwoorden die winterkoning schijnbaar gegeven heeft verwijdert is. Dit is daardoor niet echt een leesbare discussie meer.Ik vind dit niet normaal dat Winterkoning er niet meer tussen staat. Of is dat wel normaal op dit forum ? Groetjes, Marian"
    Wel, is het normaal? Ik zit op verschillende forums in diverse landen waaronder vogels, BMW motorfietsen, Outback adventures. Deze vraag behoeft eigenlijk geen antwoord. Kijk eens rond.
    Ik lees ook nog vaak terug over oudere onderwerpen op dit forum en moet zeggen het is Klote.... Je kunt er geen zinnig woord aan vastknopen want vele berichten zijn verwijderd. Zelf zou het een goed idee vinden dan wanneer er een bericht gepost is het niet meer verwijderd moet/kan worden. Dit behoeft toch geen discussie. Is gewoon zinnig. Groet, Kees Nieuw Zeeland.

  • #2
    poedelvinken

    Het betreffende bericht heb ik even gemist.

    In het algemeen zijn de spelregels sinds enige tijd gewijzigd. Geplaatste berichten kunnen binnen 24 uur qua tekst worden aangepast maar niet meer worden verwijderd (slechts door forumleiding).
    Inderdaad zijn er in het verleden veel berichten door forumleden verwijderd waardoor oudere topics soms vrijwel onleesbaar zijn geworden. Dat gaat dus niet meer met nieuwe topics.

    Waarvan akte.

    Groet,

    Rob.

    Opmerking


    • #3
      Hallo RobK. Bedankt voor de uitleg. Groet, Kees Nieuw Zeeland.

      Opmerking


      • #4
        "klein stukje uitleg dan maar WEER "

        nou nou
        dan hebben we toch nog 1 gebruiker van de zoekfunctie. ( die is bij deze bekend dus nu)
        meestal krijgen we van de nieuwe medegebruikers de vragen die al 100 keer gesteld zijn.
        maargoed Kees en maronka , als men de zoekfunctie gebruikt dan kan men ook achter veel dingen komen en had deze opmerking/ topic vraag ook niet gesteld hoeven te worden , denk ik dan maar.

        waarom veel van mijn berichten weg
        diverse redenen:
        de eerste en belangrijkste van het verwijderen toen ga ik niet toelichten hier, is een prive aangelegenheid. ( rob k weet/wist daar van en vond het i.d.d. niet leuk maar begreep het toen wel en nu nog denk ik).

        de tweede reden is dat soms discussies niet de juiste kant op gingen en daar wilde (nu eigenlijk nog steeds niet) ik geen deel meer van uitmaken.
        dan krijg je opmerkingen van :waar heb jij al die wijsheid vandaan of je bent wel erg aanwezig op forum.
        wat ik dan dus deed is berichten weghalen want toen waren er mensen actief die vooral heel goed waren in verdraaien van teksten of berichten zo quoten dat de lading die het bericht droeg totaal uit zijn verband werd gebracht en zodoende verkeerd gebruikt werd en er dus zo een bepaald beeld gevormd werd wat mijlen ver van mijn bedoeling stond.


        de derde reden en denk ik 1 van de grootste is dat ik nog wel eens de fout in gaat op p.c. gebied, klik nog wel eens verkeerde knopje aan of zo en dan tjoep is bericht weg o.i.d., is gelukkig al veel minder geworden.

        nou ja ik heb alweer teveel uitgelegd naar mijn zin.

        het gevolg vanuit het verleden:
        ik geloof dat ik me al heel goed en lang afzijdig houd in diverse discussies waarvan ik denk dat het soms net "iets" anders is of gaat dan wat er beweerd word ,maar er is geen ruimte meer hier op het forum om een echte (uitgesproken) mening te ventileren.
        alleen als er bepaalde personen uitgesproken leugens en achterklap gaan vertellen wil ik er nog wel eens in klappen, maar ook die scherpheid is aan het weg ebben. ( wees gerust ,komt wel goed).

        heel veel mensen vinden het jammer dat ik niet meer echt inhoudelijk op onderwerpen ingaat ( ze missen dan bv. een bepaald stukje ervaring/kennis of de net "iets"andere zienswijze ) en andere vinden het allang goed en zouden mij liever zien verdwijnen.
        voor die mensen is er nog wel hoop hoor, er komt een tijd dat ik weg ben, wanneer ?????? ( deze extra vraagtekens zijn speciaal voor onze overzeese vrind).
        ach ja

        mvg

        ps: ik ben het ook nog steeds niet eens met dit soort censuur ( want ik vind dat de mensen zelf over hun berichten moeten kunnen beslissen ten alle tijden, nu is het gewoon zo , en ja dat heb ik helaas al gemerkt inmiddels dat men wacht op het moment dat ik of een andere zijn bericht niet meer kan aanpassen/verwijderen en dat komen met "iets" waarvan je zegt tja.......heeft het nog zin om ook daar dan weer tegenin te gaan? ach ja .........),en ja men laat een bepaalde bedenktijd over , dat dan nog wel.

        maar helaas wat was nu laatst weer het geval: worden er dus door moderators berichten van mij verwijderd /veranderd en wat denk je ,komt men met opmerkingen wees een vent en laat je berichten staan of verander ze niet, tja....................dat men nog steeds niet weet hoe het forum heden ten dagen werkt kan ik niks aan doen,zegt alleen maar heel veel over de ander persoon(en) ,niet over mij. ( kijk en dat is dus een voorbeeld situatie die ik heel goed zelf had kunnen oplossen en dan hadden nu niet de verhalen in de wereld geweest dat ik bij rob of ander in hun "hol" zit.
        tja ...........................
        ik kan heel goed voor mezelf opkomen , ik heb geen hand nodig die boven mijn hoofd hangt ,echt niet.

        maargoed ook ik heb de vrijwillige keuze om te blijven of om te gaan , m.a.w. ook ik heb de keuze accepteren of niet ,simpel als wat.
        en dat er mensen zijn die niet meer reageren kan ik me best indenken ,maar ik denk dat de waarheid glashard is en ten alle tijden komt bovendrijven.
        gelukkig ben ik iemand die ten alle tijden kan bewijzen (als ik daartoe zelf beslist) over hetgeen wat ik neertikt hier.

        kan helaas niet van iedereen gezegd worden.
        want weet je wat het mooie is, je zou maar iemand zijn die gewoon al zijn weggehaalde berichten opgeslagen in een mapje hebt zitten. kan je soms heel leuk ff terug kijken om bepaalde waarheden te toetsen van andere.......................................

        Opmerking


        • #5
          Hallo WK. Ik gebruik regelmatig de zoekfunctie. Veelal doe ik dat in de namiddag (plaatselijke tijd) omdat ik dan weet dat Klaas Vaak bij U langs is geweest en ik niet gestoord wordt. De redenen voor het verwijderen van U berichten weet ik inmiddels en behoeft geen verdere uitleg. Toch vind ik het verwijderen van berichten zeer verstorend en zeker niet de norm als ik zo andere forums eens doorloop. Hulde aan "het team" dus om dit onmogelijk te hebben gemaakt.
          Wat de derde reden voor het verwijderen van berichten betreft mischien deze winter eens naar avondschool??????? Heb tegen beter weten in toch al weer meerdere vraagtekens geplaatst. Potdomme.
          Verder kan ik alleen in lied uitbarsten: En van je hela, hola....... De moed beslist niet opgeven. Dit forum zou er alleen maar armer door worden.
          Groet en best wishes, Kees Nieuw Zeeland.

          Opmerking


          • #6
            dat was weer een heel verhaal winterkoning, maar ik geniet iedere keer weer van je berichten, je kan jezelf goed verwoorden en alles feiloos uitleggen, shapoo
            www.fretteren.eu

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door naruch
              dat was weer een heel verhaal winterkoning, maar ik geniet iedere keer weer van je berichten, je kan jezelf goed verwoorden en alles feiloos uitleggen, shapoo
              ik vind het idd ook altijd leerrijke berichten. We kunnen nog het een
              en het ander leren van hem als ik het zo lees.

              Opmerking


              • #8
                Ben het helemaal met naruch en kevin eens

                maar durf het bijna niet te vragen, ga vooral zo door winterkoning

                Opmerking

                Working...
                X