PDA

Bekijk Volledige Versie : vogeltjesmarkt Antwerpen, BelgiŽ

timon115
04-08-2010, 14:38
hallo,
ik wil graag binnenkort naar de vogeltjes markt in antwerpen.
alleen nu is mijn vraag of er ook veel vogels zitten, ik heb namelijk gehoord dat er nu bijna alleen maar kleding en troep is.
het is namelijk voor mij 4 uur rijden en ik weet niet of het de moeite waard is.
mvg, Timon

Animal
04-08-2010, 15:27
Een dagje Antwerpen is altijd leuk ,maar je moet er vroeg bij zijn ,want het is alleen maar s'morgens.
Ik denk niet dat er nog erg veel vogels zitten ,dus speciaal daarvoor zouw ik er niet naar toe gaan ,,dan kun je beter naar De Bosruiter in Sprundel rijden ,of naar een vogel beurs bij jouw in de buurt ,en zo zijn er wel meer grote vogelhandelaren.

Of hier naar toe gaan ,,zal geen 4 uur rijden zijn.
http://www.kleindierenmarktbarneveld...=locatie-markt

Kernbijter
04-08-2010, 15:38
Ik ben er een jaar of 5 geleden geweest - voor de vogels hoef je niet te gaan. Je kan dan beter naar een wat grotere handelaar gaan. Die hebben veel meer zitten. Ik denk dus niet dat het de 4 uur durende trip waard is.:)

kingfisher
04-08-2010, 20:20
hallo,
alleen nu is mijn vraag of er ook veel vogels zitten, ik heb namelijk gehoord dat er nu bijna alleen maar kleding en troep is.
het is namelijk voor mij 4 uur rijden en ik weet niet of het de moeite waard is.
mvg, Timon

Denk dat je beter een rondje kunt maken en een leuk dagje bijvb sprundel,nijlen,wachtebeke of zo heb je denk ik meer aan.
Mvg,
kingfisher

timon115
04-08-2010, 22:27
zijn die allemaal op zondag open>??\

mvg

pasmat
05-08-2010, 15:28

Hoi Timon.

Even vooraf. Van Nunspeet naar Antwerpen is maar een uurtje of 2 rijden.

Wat betreft de vogeltjesmarkt. Ik ben 2 jaar geleden nog geweest en heb ik denk maar een kleine 1000 vogels gezien. Dit waren voornamelijk kanaries en kleine grasparkieten. Of je dat de moeite vindt is natuurlijk aan jou om te beslissen.

Animal
05-08-2010, 15:39
Hoi Timon.

.

Ik denk dat hij ook weer terug naar huis wil.:)

HJ de Graaf
05-08-2010, 20:03
Timon niet op zondag maar wel de grootste vogelmarkt van europa en is dicht bij je in de buurt en wel op zaterdag 18 september in zwolle !

mvg,

HJ de Graaf

timon115
05-08-2010, 22:10
bedankt voor de reacties,
naar huis wil wel ja xD
en ik ga dan denk ik naar de markt in zwolle.
das ook gelijk een stuk minder ver weg.

voor kanaries en parkieten ga ik er dus zoiezo niet naartoe want kanaries heb ik net op marktplaats gezet,
wil overgaan op wat verschillende soorten tropen.

mvg Timon

Tiramisu
07-09-2010, 09:06
de vogelmarkt in Zwolle op 18 sept a.s. is uitverkocht helaas.....:huh

HJ de Graaf
07-09-2010, 11:18
@ Tiramisu

er zijn geen stands meer te huren deze zijn inderdaad allemaal verhuurd!
maar als bezoeker kan je uiteraard gewoon naar binnen vanaf half 9 !!!

mvg,

HJ de Graaf

Barend
07-09-2010, 11:35
de vogelmarkt in Zwolle op 18 sept a.s. is uitverkocht helaas.....:huh

Dan hoef je ook geen beurs te houden als het uitverkocht is???-0-

Tiramisu
07-09-2010, 16:02
oh, ik dacht idd dat je er een etreebewijs voor moets aanschaffen en dat het uitverkocht was. Ik las ergens dat het een druk bezochte beurs is en mensen van ver komen. Op de site van de vollierevriend staat; de markt van 18 sept is geheel uitverkocht! en ik concludeerde (fout dus) dat je dan niet meer naar binnen kan!!! Nou, dan ga ik misschien toch wel erheen!:D

wvommeren
07-09-2010, 18:27
hoi
weten jullie soms hoe laat de markt in zwolle is.
en je hoef voor bezoek toch niet te reseveren. en zijn op die markt de vogels van goede kwaliteit.:confused: mischien domme vragen maar ik ben er nog nooit geweest en ik wil voor het eerst gaan:hmmmm

alvast bedankt gr wilco:)

HJ de Graaf
07-09-2010, 19:26
Dag Wilco,

Voor een bezoek hoef je niet te reserveren en kan je gewoon een kaartje aan de kassa kopen deur gaat om 8:30 open en om 8:00 start de kaartverkoop. wel is waarschijnlijk erg druk.

weet niet wat voor soortje je zoek maar het aanbod is er groot en er zitten goede maar ook minder goede vogels, staan handelaren en liefhebbers.

mvg,

HJ de Graaf

kanarieliefhebber
07-09-2010, 19:48

@ pasmat ik weet niet waar jij vandaan komt ik woon niet zo ver van nunspeet maar met de verkeersdrukte van deze tijd is het tenminste nog steeds 3 uur rijden heen praat ik noet over terug

hannie503
07-09-2010, 21:02
hallo,
mvg, Timon

Er zijn daar weinig vogels je moet naar Mol gaan elke zondag van 8.oo tot 12.30 ook kippen en vissen konijnen gezellige markt

wvommeren
08-09-2010, 19:26
ik zoek eigenlijk niks maar ik wou gewoon even weten of er niet
allemaal zieke vogels tussen zitten zou zonden zijn toch:huh
maar ik wil de kans niet laten liggen dat mijn vader wil rijden
anders kon ik niet gaan:( maar nu wel:D . gezien mij leeftijd en woonplaats

gr wilco

goulds71
10-09-2010, 22:16
vogelmarkten in de regio overijssel/drenthe

18 sept zwolle
19 sept heeten
26 sept hoogeveen
9 okt meppel

mvg a schadenberg vogelweelde meppel

ted
13-09-2010, 22:52
nou, van de vogelmarkt in Antwerpen hoef je je echt niet veel voor te stellen.
Er zijn 3 a 4 kraampjes met meestal al niet te best uitziende vogels.
Dan raad ik je aan in Nijlen langs te gaan bij Van Tendeloo, bouwelsestwg.
Ook op zondag open met veel keus aan vogels en artikelen.
succes