Mededeling

Collapse
No announcement yet.

me nieuwe aanwinst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • me nieuwe aanwinst

    deze JM is me nieuwe aanwinst, wel een kollig gezicht dat ze met z'n 2en in 1 nest gaan slapen
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Op naar het eerste nestje met jonge

    de wit bruine achtaan is het mannetje, en ja heb hem al horen zingen.
    de dame er voor is alleen erg dominand naar hem toe en probeert hem af te bluffe om tegen hem aan te vliegen maar hij hersteld zich goed.
    Bijgevoegde Bestanden

    Opmerking


    • #3
      Ja.. de zen scon meeuwkes

      dit zijn de mijne , met zijn alle in de Kuip. het is wel een foto uit de oude doos



      Uploaded with ImageShack.us

      Opmerking


      • #4
        zijn dat allemaal broers en zussen of allemaal aparte fam. ? Wat een gezellig clubje in dat bakkie.

        Zie dat straks al voor me in dat nest bij mij whahahha

        Erg leuke foto

        Opmerking


        • #5
          Als je van die bruine kokosvezels in de kooi legt, gaan ze een soort bol nest maken; helemaal rond, met richting de onderkant een ingang. Echt heel leuk.
          Probleem is dat je de jongen dan pas kan zien als ze groter zijn en af en toe naar buiten kijken.

          Bij ons is de ingang een beetje stuk, dus als ze nu savonds met zijn 5en (pa,ma en 3 kids) in het nest zitten, dan zie je 5 van die koppies naar de ingang gericht.

          Foto's maken is nog niet gelukt, want zodra ik eraan kom met de camera zijn ze weer weg.
          'Vliegde ik?'
          -'Nee, je valde.'

          Opmerking


          • #6
            de dame is hier al druk bezig met het nest te maken, was ineens al het nestmatriaal kwijt whahaha ja gek he als die dame het ineens in de kop krijgt om een nest te maken.
            Nu is het alleen nog een slaap plek voor de 2 dame's het manneke mag niet eens in de buurt komen.

            Jammer dat je dan haast geen foto's kan maken als er jonge zijn.

            Opmerking

            Working...
            X