PDA

Bekijk Volledige Versie : Bermuda driehoek voor leden Vogelcafé?

Serinus
30-07-2010, 23:25
Hallo,

Is er een soort van "Bermuda driehoek" hier actief, waar leden in kunnen verdwijnen?
Kijk, niet iedereen komt hier in alle gevallen even tactvol uit de hoek, maar ik mis toch wel een naam uit het ledenbestand die in het verleden toch vrij actief was, hier.
En misschien zijn het er wel meer......?
Ik weet het niet, maar misschien dat de beheerders van dit forum kunnen vertellen hoe het een en ander in de steel steekt.
In dit geval, gaat het toch om een (voormalig) lid die een uitgesproken mening niet ontzegt kan worden.
Je kunt het daar mee eens zijn of niet, maar het brengt wél leven in de brouwerij........
Dus.......

In het verleden heb ik menig keer "van gedachten gewisseld" met de bewuste persoon, jammer dat die mogelijkheid er nu dus niet meer inzit.......

Groeten, Serinus.

bonkje
30-07-2010, 23:45
Hallo,

Is er een soort van "Bermuda driehoek" hier actief, waar leden in kunnen verdwijnen?
Kijk, niet iedereen komt hier in alle gevallen even tactvol uit de hoek, maar ik mis toch wel een naam uit het ledenbestand die in het verleden toch vrij actief was, hier.
En misschien zijn het er wel meer......?
Ik weet het niet, maar misschien dat de beheerders van dit forum kunnen vertellen hoe het een en ander in de steel steekt.
In dit geval, gaat het toch om een (voormalig) lid die een uitgesproken mening niet ontzegt kan worden.
Je kunt het daar mee eens zijn of niet, maar het brengt wél leven in de brouwerij........
Dus.......

In het verleden heb ik menig keer "van gedachten gewisseld" met de bewuste persoon, jammer dat die mogelijkheid er nu dus niet meer inzit.......

Groeten, Serinus.

hier heb je nog zo,n lid serinus allleen ik kijk vanaf de zijkant mee want ja een eigen mening he......................gr klaas

medaar
31-07-2010, 00:11
ik ken iemand die . daar geweest is .. golven van 20 meter hoog en danne niks meer . naar beneden. hie zegt ... kan je niet voor mogelijk houden. die man was 25 jaar op zee. 15 x die driehoek gedaan. ammaai ze.

Hans de Vries
31-07-2010, 09:14
Machtig, als je dat overleeft ben je pas een bikkel! :D :D

Hans.

Henk3
31-07-2010, 09:20
hier heb je nog zo,n lid serinus allleen ik kijk vanaf de zijkant mee want ja een eigen mening he......................gr klaas

Je eigen mening moet je kunnen geven, waar je wel rekening mee moet houden is dat er meer meningen geuit kunnen worden. En dus kritiek geuit kan worden, dat dat laatste wel eens wat ongenuanceerd en kort door de bocht gebeurt is vervolgens erg jammer maar daar moet je je niet door uit je eigen veld laten slaan natuurlijk.

De Bermuda driehoek, ik hoop niet dat dat hier aan de gang is. Een persoon kan het er zelf ook naar maken natuurlijk en de forumregels niet al te goed naleven. Geen idee over welke personen het hier gaat.

casehulsebosch
31-07-2010, 10:46
Hallo "Geen idee over welke personen het hier gaat." quote. Ja mijn opa is ingeslapen. Henk 3 is uitgeslapen;) Groet, Kees Nieuw Zeeland.

Serinus
31-07-2010, 15:17
Hallo,

@Bonkje; nou dát bedoel ik eigenlijk niet.......

Henk3;
Een persoon kan het er zelf ook naar maken natuurlijk en de forumregels niet al te goed naleven. Want anders wordt hij/zij uit het ledenbestand verwijderd?
Of kunnen leden zélf hun lidmaatschap beeindigen waarna ze uit het leden verdwijnen, ik dacht dat dát niet kon, of wél?

Dus, beste moderatoren, hoe zit dat nu precies, met dat/die verdwenen lid/leden?

Groeten, Serinus.

Antoni Hopmann
31-07-2010, 15:25
Ik heb wel eens gehoord van een zwart gat.
Dat schijnt te werken als b.v. het water dat in de gootsteen wegloopt,een zuigende beweging.
Alleen bij de gootsteen weten we waar het water blijft.
Niet bij een zwart gat. Als je daarin verdwijnt,ben je voor goed verdwenen.

Ton Koek
31-07-2010, 15:55
Volgens de algemene relativiteitstheorie is een zwart gat een gebied waaruit niets, zelfs licht niet, kan ontsnappen, vanwege de extreme vervorming van de ruimtetijd door een zeer compacte massa. Rond een zwart gat is er een denkbeeldig oppervlak dat als grens optreedt, de waarnemingshorizon.

Meer op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwart_gat

Serinus
01-08-2010, 10:35
Hallo,

Blijkbaar komen de reactie(s) van de Moderator(en) óók in deze Bermuda driehoek terecht?
Serieus probleem.......

Groeten, Serinus.

kevin
01-08-2010, 12:16
jammer dat er niets door de moderatoren wordt geplaatst.
Mss komen leden niet meer terug door persoonlijke redenen. Dat
kunnen allerlei redenen zijn. Bij mensen die 'weg' zijn denk ik
dan bv aan gerard6

Ton Koek
01-08-2010, 12:21
Er is al een onderwerp geweest hierover, dat heb je mogelijk gemist.Daarin was genoeg gezegd en geschreven, dat is heel duidelijk aangegeven toen.

Serinus
01-08-2010, 12:53
Hallo,

Ton Koek;
Er is al een onderwerp geweest hierover, dat heb je mogelijk gemist.Daarin was genoeg gezegd en geschreven, dat is heel duidelijk aangegeven toen.
Blijkbaar heb ik dat gemist dan, heb je een link?

Groeten, Serinus.

Henk3
01-08-2010, 13:14
Hallo,

@Bonkje; nou dát bedoel ik eigenlijk niet.......

Henk3; Want anders wordt hij/zij uit het ledenbestand verwijderd?
Of kunnen leden zélf hun lidmaatschap beeindigen waarna ze uit het leden verdwijnen, ik dacht dat dát niet kon, of wél?

Dus, beste moderatoren, hoe zit dat nu precies, met dat/die verdwenen lid/leden?

Groeten, Serinus.

Ik heb geen idee of er mensen uit de ledenbestanden verwijderd worden.
Je kan toch gewoon dan een nieuw accountje aanmaken met een andere nickname, of zie ik dat verkeerd?

Serinus
01-08-2010, 13:38
Hallo,

Henk3;
Je kan toch gewoon dan een nieuw accountje aanmaken met een andere nickname, of zie ik dat verkeerd?
Nou......
Ik geloof dat via je IP-adres te achterhalen is wie je bent.
Als dat IP-adres bekend is, dan is meteen duidelijk wie dat "nieuwe lid" is.....
Maar goed; ook hier kunnen de Moderatoren een antwoord op geven, áls ze willen.......

Groeten, Serinus.

Tori no Hime
01-08-2010, 16:41
Ik geloof dat via je IP-adres te achterhalen is wie je bent.
Als dat IP-adres bekend is, dan is meteen duidelijk wie dat "nieuwe lid" is.....
Daar zijn ook programmaatjes voor: om een nieuw IP-adres te genereren. Iemand voor altijd bannen is onmogelijk; maar ontmoedigen door steeds weer opnieuw te bannen kan natuurlijk wel (tenzij die persoon zijn identiteit geheim weet te houden).

Gerard6 heeft het druk, maar is wel in goede gezondheid etc. ;)

Zwartkopje
01-08-2010, 18:25
Ik heb onlangs ook mensen gezocht in de ledenlijst en stonden ze er niet in. Even later wel weer.
Serinus, kan het te maken hebben met bannen?

andre 44
01-08-2010, 18:31
jammer dat er niets door de moderatoren wordt geplaatst.
Mss komen leden niet meer terug door persoonlijke redenen. Dat
kunnen allerlei redenen zijn. Bij mensen die 'weg' zijn denk ik
dan bv aan gerard6

ik denk dat ze nog slapen mischien een zware zaterdag nacht gehad :hmmmm

Ton Koek
01-08-2010, 19:34
Hier delink naar het eerdere omderwerp:
http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?t=10096

kevin
01-08-2010, 19:52

dit topic heb ik gevolgd en het ging over bannen. Het is toch iets
anders dan het 'plots verdwijnen' van forumleden

mvg

winterkoning
01-08-2010, 20:09
zoiets had ik in gedachten en haal deze quote er maar ff bij:

Ik heb onlangs ook mensen gezocht in de ledenlijst en stonden ze er niet in. Even later wel weer.

zou het niet mogelijk zijn dat er door de laatste vele ingevoerde veranderingen er tijdelijk zoiets gaande was/is?
of misschien is/zijn er wel veranderingen in de trent van 1/2 jaar niet gereageerd en je word eruit gegooid?

tja ik weet het ook niet, maar ik weet wel dat ook jij rechtstreeks kan mailen naar een Rob K of Henk of Webmaster Peter, ik denk dat je dan meer antwoorden op je vragen krijgt dan op deze manier.

maar serinus als jij iemand "mis"de laatste tijd dan kan je die naam toch gewoon noemen hier?
kan die persoon op reageren en weet jij hoe of wat. mensen die niet actief zijn kunnen ook gewoon op vakantie zijn oid , maar ik snap dat is anders dan vanuit de lijst verdwijnen, maar is dat ook daadwerkelijk zo ?

vroeger kreeg je in de leden lijst het woord banned te staan, ik heb niet gekeken maar misschien is dit ook alweer veranderd inmiddels.
gele kaarten worden wel uitgedeeld hoor , en als je die dan krijgt kan je dat accepteren of niet? en besluiten om wel of niet door tegaan op dit forum, ja toch?

mvg

Serinus
01-08-2010, 20:15
Hallo,

Ton Koek;
Kevin heeft daar gelijk in Ton, het "bannen" van leden is (denk ik) een "strafmaatregel" om zo af en toe eens iemad af te laten koelen.
Ik mis leden in het ledenbestand, die zijn verwijderd of ze hebben zichzelf daaruit geschrapt, weet ěk veel.

Zwartkopje;
Serinus, kan het te maken hebben met bannen?
Nou, dát weet ik dus niet en blijkbaar gaan degene die het wél weten dit verder niet even uitleggen.

Dus, omdat ik "gekke Henkie" niet ben (sorry beste Henken, niets persoonlijks).
Schei ik er maar mee uit om in deze Thread te reageren, zonder dat er een of meerdere Moderatoren de moeite willen nemen om gewoon een antwoord te geven.
En dan kan het "gepeupel" (lees de leden) wel gaan lopen gissen en van allerhande complot theoriën gaan lopen bedenken, waar ik trouwens niet zo in geloof.
Maar blijkbaar is het dan allemaal tóch wat te "geheim" wat er zich dan afspeelt.

Groeten, Serinus.

Ps; en áls het dan tóch mogelijk is om mensen uit het ledenbestand te verwijderen, doe er dan iets nuttigs mee en schoon die ledenlijst dan eens fatsoenlijk op, zie deze Thread; http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?t=6486

Piet
01-08-2010, 20:24
Hallo,

Ton Koek;
Kevin heeft daar gelijk in Ton, het "bannen" van leden is (denk ik) een "strafmaatregel" om zo af en toe eens iemad af te laten koelen.
Ik mis leden in het ledenbestand, die zijn verwijderd of ze hebben zichzelf daaruit geschrapt, weet ěk veel.

Zwartkopje;
Nou, dát weet ik dus niet en blijkbaar gaan degene die het wél weten dit verder niet even uitleggen.

Dus, omdat ik "gekke Henkie" niet ben (sorry beste Henken, niets persoonlijks).
Schei ik er maar mee uit om in deze Thread te reageren, zonder dat er een of meerdere Moderatoren de moeite willen nemen om gewoon een antwoord te geven.
En dan kan het "gepeupel" (lees de leden) wel gaan lopen gissen en van allerhande complot theoriën gaan lopen bedenken, waar ik trouwens niet zo in geloof.
Maar blijkbaar is het dan allemaal tóch wat te "geheim" wat er zich dan afspeelt.

Groeten, Serinus.

Ps; en áls het dan tóch mogelijk is om mensen uit het ledenbestand te verwijderen, doe er dan iets nuttigs mee en schoon die ledenlijst dan eens fatsoenlijk op, zie deze Thread; http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?t=6486

Ik wil mij niet in de discussie mengen maar ik heb gezien dat wanneer iemand een ban heeft dat hij/zij dan niet in de ledenlijst staat. Lijkt me logisch ook.

Serinus
01-08-2010, 20:24
Hallo,

Nou, nog vlug even op WK reageren;

tja ik weet het ook niet, maar ik weet wel dat ook jij rechtstreeks kan mailen naar een Rob K of Henk of Webmaster Peter, ik denk dat je dan meer antwoorden op je vragen krijgt dan op deze manier.
Ja, misschien wel, maar we hebben nu toch de Stamtafel en ik had ook niet verwacht dat er zo geheimzinnig over zou worden gedaan.......
Wist ik veel, het viel me gewoon op en ik dacht; ik vraag het even op een beetje "ludieke manier" met die driehoek en zo......

maar serinus als jij iemand "mis"de laatste tijd dan kan je die naam toch gewoon noemen hier?
kan die persoon op reageren en weet jij hoe of wat. mensen die niet actief zijn kunnen ook gewoon op vakantie zijn oid , maar ik snap dat is anders dan vanuit de lijst verdwijnen, maar is dat ook daadwerkelijk zo ?
Volgens mij is dat inderdaad zo, ja, en ik mis inderdaad een naam, ik zocht hem gewoon eens op in het ledenbestand.
Zoals gezegd, het was gewoon een vraagje, in mijn ogen was het niet nodig man en paard te noemen en nu er zo geheimzinnig wordt gedaan, hoeft dat voor mij al hélemaal niet meer.

vroeger kreeg je in de leden lijst het woord banned te staan, ik heb niet gekeken maar misschien is dit ook alweer veranderd inmiddels.
gele kaarten worden wel uitgedeeld hoor , en als je die dan krijgt kan je dat accepteren of niet? en besluiten om wel of niet door tegaan op dit forum, ja toch?
Tsja, WK ik weet het niet, heb me er ook nooit zo mee bezig gehouden.
Maar blijkbaar heb ik hiermee "a hot potatoe" opgedisd.

@ Piet, ja als dát zo is zou dat al veel verklaren, maar ik weet dat niet.

Maar goed, zoals gezegd, groeten, Serinus

winterkoning
01-08-2010, 20:38
tjsa jongen als ik het wist dan wist jij het ook, simpel zat.
had die topic al eerder gelezen en dacht nou die antwoorden komen er wel van diegene waaraan je dat vroeg.
wij "het gepeupel"kunnen toch alleen maar gissen,daarom dacht ik van: richt je rechtstreeks , want voor je het weet word er idd weer van alles en nog wat bijgehaald.
maargoed ik stop in deze topic,dacht een mogelijkheid/idee aan te dragen meer niet.

succes met jouw queste en idd ,ik vind dat er heel wat opgeschoond mag worden , als je ziet hoeveel berichten er staan met 0 reacties en ook vanuit het jaar 0 zo onderhand dan denk ik dat niemand hierover zou kunnen vallen als die sowieso weg zouden worden gehaald, echter...............je moet ook maar de tijd etc. hebben hé om alles te gaan nalopen etc etc.

mvg

Zwartkopje
01-08-2010, 21:09
Ik kan niet anders dan gissen.
Ik zocht iemand die ik kende en al een poosje niet had gezien(was er zelf ook niet vaak). Zocht dus deze persoon in de ledenlijst en kon die niet vinden.
Nu staat deze persoon er wel weer in, maar heeft geen berichten meer, echter de aanmelddatum dateert nog als vanouds.
Nu hij er weer staat lijken sommige laatste reacties alsof er "iets is gebeurd " dus dacht ik aan bannen.
Toen miste ik de grote vriend van WK:D en miste die ook in de lijst maar zag dat die wel online was maar "banned" achter zijn naam staan.
Vandaar mijn, volgens mij niet zomaar, gissen.

Hans de Vries
01-08-2010, 21:21
Missen jullie Marx misschien....:eek:

gr
Hans.

casehulsebosch
01-08-2010, 23:26
Hallo. Denk bij deze discussie even aan het liedje van Stef Ekkel "Ze zeggen".
Wachtend op een antwoord op de hier gestelde vragen neurie ik het refrijn "Maar ik hou me van de domme, potdomme....." Groet, Kees Nieuw Zeeland.