Mededeling

Collapse
No announcement yet.

uistekende voerleverancier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • uistekende voerleverancier

    Dankzij mijn prima voerleverancier staat naast mijn nachthok nu mijn bij verdienste

    Henk

  • #2
    Niet zelf op roken Henk.

    En 5 planten mag je zelf hebben, niets illegaals

    Jammer dat hij zo dicht bij de muur staat, want ze kunnen 3 meter hoog worden en net zo breed.

    Het is een helemooi plant.
    Groeten Michael

    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

    Opmerking


    • #3
      Mmmmmm... en ze eh... ruiken zo lekker!

      Hans
      Tomorrow is the first day of the rest of your life...

      Opmerking


      • #4
        hier staat er ook ene

        Opmerking


        • #5
          Don't worry, ga happy wezen man, yeah....
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

          Opmerking


          • #6
            nou rook maar niet teveel ervan anders zie jij ze ook vliegen hhahahaha

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
              Mmmmmm... en ze eh... ruiken zo lekker!

              Hans
              Bedoel je niet roken?

              Zo heb ik ook wel eens wortelen naast de voliere gehad Enneh..... de plant van de foto ook wel
              Mijn Site

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door populier
                Niet zelf op roken Henk.

                En 5 planten mag je zelf hebben, niets illegaals

                Jammer dat hij zo dicht bij de muur staat, want ze kunnen 3 meter hoog worden en net zo breed.

                Het is een helemooi plant.
                je mocht 5 hebben inmiddels mag je niks meer hebben
                weer wat geleerd

                gr klaas
                Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

                Opmerking


                • #9
                  lang op tong gebeten maar hield het niet meer

                  men zou van een moderator meer verwachten.

                  ik werd erop gewezen dat er ook kleine mensjes meelezen op vogelcafe en dat ze dingen nogal snel "oppikken".
                  die zijn allemaal nu zakjes kopen bij de vogelzaadhandel.

                  maar goed mijn mening: in mijn ogen kan dit dus niet op een forum en hoort niet op een vogelforum, zelfs niet in een topic als de stamtafel of onder de noemer "humor".

                  tja ik weet het ben een zeikert, maarja dat heb je met geheel onthouders en 100% anti- drugs mensen.
                  en ja het zal misschien wel niet goed vallen dit berichtje en zal wel geen "vriendjes "maken hiermee , jammer................

                  Opmerking


                  • #10

                    Opmerking


                    • #11
                      zal best (maar dat was niet het moraal van het/jouw verhaal, of het verhaal achter het verhaal) ,maar ik durf tenminste mijn mening te geven en mij maak het niet uit wie of wat al is het de koningin.
                      ik heb mijn ongenoegen geuit en daarmee basta, moet kunnen dacht ik zo.
                      en bij deze "einde discussie".
                      ga lekker verder zou ik zeggen.
                      ik maak ook wel een "grapjes"/berichtjes die niet zo goed vallen en daar moet dan de hele wereld schijnbaar over vallen.....................................

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                        zal best ,maar ik durf tenminste mijn mening te geven en mijn maak het niet uit wie of wat al is het de koningin.
                        ik heb mijn ongenoegen geuit en daarmee basta, moet kunnen dacht ik zo.
                        en bij deze "einde discussie".
                        mening geven kan niet meer op dit forum want jajaja,..........
                        ben ook geen drugs liefhebber maarja het groeit wel in de voliere
                        trouwens je kan het niet roken van deze plant heren

                        gr klaas
                        Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                          men zou van een moderator meer verwachten.

                          ik werd erop gewezen dat er ook kleine mensjes meelezen op vogelcafe en dat ze dingen nogal snel "oppikken".
                          die zijn allemaal nu zakjes kopen bij de vogelzaadhandel.

                          maar goed mijn mening: in mijn ogen kan dit dus niet op een forum en hoort niet op een vogelforum, zelfs niet in een topic als de stamtafel of onder de noemer "humor".

                          tja ik weet het ben een zeikert, maarja dat heb je met geheel onthouders en 100% anti- drugs mensen.
                          en ja het zal misschien wel niet goed vallen dit berichtje en zal wel geen "vriendjes "maken hiermee , jammer................
                          maak je maar geen zorgen winterkoning, de werkzame stof in de plant die uit de zaadjes komen vanuit een dierenwinkel is zo minimaal, dat je er een vuilniszak van moet oproken voordat je wat merkt.

                          is niet interresant voor deze mensen.
                          www.fretteren.eu

                          Opmerking


                          • #14
                            Tomorrow is the first day of the rest of your life...

                            Opmerking


                            • #15
                              Iedere vogelliefhebber weet allang dat en in vogelzaad ook hennep zaad zit,en kinderen weten dat ook allang ,en dat van de planten daarvan drugs gemaakt kunnen worden.
                              Het zogenaamde betere hennepzaad is ook overal te koop ,maar het vogel hennepzaap is net zo goed ,en je hoeft daar helemaal geen zakken vol van op te roken voordat het spul werkt.
                              Allemaal niks nieuws dus.

                              Opmerking

                              Working...
                              X