PDA

Bekijk Volledige Versie : nog meer mogelijkheden op dit forum

henk
13-07-2010, 18:14
Beste cafebezoekers,

Naar aanleiding van de discussie over "Geldrop" heb ik onze webmaster gevraagd een rubriek te openen, die niet over vogels gaat.
De nieuwe rubriek heet "Stamtafel" en is bedoeld voor alle zaken, die niet over vogels gaan.
Ook niet stamgasten zijn natuurlijk van harte welkom.
Dus over twee jaar b.v. de Europese kampioenschappen voetbal, nu Tour de France of evenementen in je eigen omgeving.
Efin mogelijkheden zat.
Veel plezier.

Vriendelijke groet,
Henk

winterkoning
13-07-2010, 18:22
oké henk ik weet nog wel een goeie topic dan :
heb nog wat foto's van Eventement in Geldrop
hahahahahahahahahaha
o ja da's waar ook ben de enigste die het gemaakte grapje begrijpt ,sorry :p

tjonge wat een serieus gebeuren allemaal zeg, wat men allemaal niet moet doen om klanten te binden tegenwoordig hahahahahahaha.:wave :wave: :yes:
mvg

ps : wel ff serieus ,vraag aan peter (webmaster) die stamtafel hé, is die rond ? ( is dus een echte serieuze vraag hé, men weet het nut van een ronde tafel ,toch?).

Henk3
13-07-2010, 19:22
Zo nu kan niemand meer zeuren toch? Ik ben benieuwd wat er volgt in dit nieuwe rubriekie.

Winterkoning aan een ronde tafel zitten zeker geen hoeken waar je je aan kan stoten hé. Of bedoel je dat daar niemand aan het hoofdeind aan kan zitten? Dus allemaal evenveel rechten en plichten?

P.Wijlaars
13-07-2010, 19:27
Wat mij betreft is de stamtafel rond. kunnen we elkaar teminste recht in de ogen kijken.
maar ik heb de rubriek overige berichten altijd gezien waar je alles en nog wat kan plaatsen.

maar op deze manier heb ik er wel vrede mee,

Bedankt ,Henk voor snelle en goede oplossing.

Kom ik toch een keer een biertje drinken,denk ik;)

Serinus
13-07-2010, 20:51
Hallo,

Is het dan misschien een plan om de opmerkingen die "men" denkt te moeten maken op een "vogelgerelateerd onderwerp" hier dan te plaatsen en niet in de betreffende thread.
Zo blijven de onderwerpen in de "vogelgerelateerde rubrieken" vrij van misplaatste commentaren en zullen ze het lezen waard blijven.
Dat is nú soms niet meer helemaal het geval......

Het is gewoon zo, dat het geschreven woord vaak "anders binnen komt" dan het bedoeld is, harder.
Geef elkaar eens wat meer het voordeel van de twijfel, zonder direct met de botte bijl te reageren op een opmerking, uitspraak of vraag.
Ik denk dat we allemaal wel eens met kromme tenen hebben zitten lezen, wat een ander neer schrijft.
Waarschijnlijk heeft dan ook iedereen wel eens met kromme tenen naar een mededeling van jou en mij zitten kijken, we moeten daar dan maar begrip voor hebben.
Een forum heeft als essentie dat mensen op elkaar reageren, zonder dát is er ook niks aan.
Maar; het moet wél ergens over gaan, is mijn mening.
Het chat gedeelte is dan meer "vrijblijvend keuvelen", dus van mij had deze rubriek dan ook niet persé gehoeven.

Groeten, Serinus.

Ton
13-07-2010, 22:14
de forum gangers zijn over het algemeen aardige gasten, waarmee je aan de stamtafel graag een biertje drinkt, nietwaar ? en als je dan nog het nodige respect voor elkaar kan op brengen, zijn we op de goede weg. behandel elkaar zoals jezelf ook behandeld wil worden.

BIERTJE ??????:wave

P.Wijlaars
13-07-2010, 22:17
Proost ,Ton Op de stamtafel. :)

als we allemaal respect en iedereen in zijn waarde laat, komt het allemaal goed
Ik Hoop dat het zin heeft.

Piet
13-07-2010, 22:37
de forum gangers zijn over het algemeen aardige gasten, waarmee je aan de stamtafel graag een biertje drinkt, nietwaar ? en als je dan nog het nodige respect voor elkaar kan op brengen, zijn we op de goede weg. behandel elkaar zoals jezelf ook behandeld wil worden.

BIERTJE ??????:wave

Mee eens Ton, mooi gezegd. Doe mij er maar één!

P.Wijlaars
14-07-2010, 09:11
Goedemorgen ,

Vind je het erg dat ik voor een tijdje aan een andere tafel ga zitten?

Dat pilsje drink ik toch wel, alleen jammer van die bittere smaak.

natuurkweker
14-07-2010, 09:43
och ja wat moet ik hier allemaal van zegen :D

winterkoning
14-07-2010, 17:05
och ja wat moet ik hier allemaal van zegen :D

http://a.imageshack.us/img704/1270/respect4.jpg

respect moet je niet krijgen, respect moet je verdienen.

mvg

ps: respect is weer zo'n woord wat te pas en wel heel vaak te onpas uitgesproken word.

Henk3
14-07-2010, 19:30
Ik was eigenlijk wel even benieuwd hoe het weer bij jullie her en der in het land is.

O ja, hier begint het nu te regenen en te onweren. Dus ik ga d'r mee ophouden nu.

P.Wijlaars
14-07-2010, 19:55
hier viel het allemaal mee hoor, henk even een flinke bui en wat onweer , maar na 10 min was het al weer overgewaait

Henk3
14-07-2010, 21:23
Hier is het nu weer ongeveer rustig, nog wel donker. Heeft toch een anderhalf uur geduurd. Maar volgens mij geen rampen gebeurd hier. Viel wel mee.

P.Wijlaars
14-07-2010, 21:36
Hier is het nu weer ongeveer rustig, nog wel donker. Heeft toch een anderhalf uur geduurd. Maar volgens mij geen rampen gebeurd hier. Viel wel mee.

" Storm In Een Glas Water " dus ??

kan je weer lekker buiten gaan zitten en van de vogels genieten.

natuurkweker
14-07-2010, 21:39
in belgie in plaats namen moet een tornado zijn geweest
ja hier is het gelukkig best rustig geweest :D

Ton Koek
14-07-2010, 22:49
Hier in Haarlem alleen een flinke regenbui van ruim 2 uur, geen onweer en ook geen windstoten.

In Gelderland was het stevig mis, op een camping.

monique73
14-07-2010, 23:09
Ja ging hier weer heftig te keer :huh

Vind het onderhand wel genoeg 2x in 1 week het mag van mij weer gaan
vriezen :o

P.Wijlaars
14-07-2010, 23:13
Ja ging hier weer heftig te keer :huh

Vind het onderhand wel genoeg 2x in 1 week het mag van mij weer gaan
vriezen :o
Hoi monique

de storm is weer gaan liggen hoor:Dteminste hier in geldrop

casehulsebosch
16-07-2010, 08:54
Hallo. Hier beginnen de kersen bomen al weer in bloei te komen en ik zag vandaag ook weer de eerste Tui. Dit terwijl het slechts zo'n week of drie is sinds de kortste dag. Winter! welke winter? Groet, Kees Nieuw Zeeland.

Hans de Vries
16-07-2010, 10:08
De tijd van de kersenbloesem is vaak de mooiste tijd van het jaar... In mijn tuin geldt dat voor de appelbloesem; een zee van bloemen! Helaas zijn alle appeltjes door de rupsen opgevreten. De peren groeien langzaam en de pruimen zijn ook op een hand te tellen. De aardbeien wilden niet groeien, alleen de frambozen zijn uitstekend. Heeft zeker met de weersgesteldheid in het voorjaar te maken gehad. Van de week de sjalotten geoogst: klein maar lekker.

Hans.