Mededeling

Collapse
No announcement yet.

alweer een diefstal

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • alweer een diefstal

    na een succesvol broedseizoen zijn vannacht de volgende vogels gestolen
    heb nu voor de derde keer bezoek gehad ondanks de zware beveiling


    zwartkop 3 keer reh8 2010 nbvv
    zwarte roodstaart 3keer reh8 2010 nbvv

    ook onze geelgors man zowel de keeppop hebben het niet overleefd terwijl de pop van de geelgors op jongen zit
    langzaam maar zeker begin ik de moed op te geven en is mijn plezier verknalt in deze zeer mooie hobby



    mvg klaas vd heide
    Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

  • #2

    Opmerking


    • #3
      jeetje wat vreselijk
      je moet ongeveer naast je voliere gaan slapen is toch niet normaal meer

      maar soms denk ik zijn het misschien niet toch bekende geweest ???
      de vogel wereld is ook vaak veel jaloezi

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door natuurkweker
        jeetje wat vreselijk
        je moet ongeveer naast je voliere gaan slapen is toch niet normaal meer

        maar soms denk ik zijn het misschien niet toch bekende geweest ???
        de vogel wereld is ook vaak veel jaloezi

        Opmerking


        • #5
          godv............. ze moesten ze af maken die rotzakken maar ja daar heb jij jou vogels niet mee terug ik heb ook het geluk dat ik 4 waak honden heb dus bij mij komen ze niet maar toch weer een liefhebber die zijn hobby (leven )is verknald ik leef met je mee ik moet er niet aan denken dat het mij moest over komen

          Opmerking


          • #6
            Sterkte Klaas!
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

            Opmerking


            • #7
              diep Klote , gewoon, sterkte Klaas

              Opmerking


              • #8
                ze mogen me alles afnemen behalve mijn vogels dan geef je mij een dolksteek
                camera,s schrikdraad bouwlampen met sensoren alles is echt zwaar beveiligt en dan dit.............

                maar ik laat de kop niet hangen .........


                gr klaas
                Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

                Opmerking


                • #9
                  en ze staan niet op de camera want dan heb je ze zo even met de beelden naar de politie

                  Opmerking


                  • #10
                    nee ze staan helaas niet op de camera ivbm storing pc


                    helaas zat allemaal tegen


                    gr klaas

                    ps de politie etc is hier al geweest
                    Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

                    Opmerking


                    • #11
                      dit is echt kl**e, ik heb het ook meegemaakt, je staat echt vol ongeloof bij je voliere te kijken.

                      een tip, de inboedelverzekering dekt de schade ( de gestolen vogels).

                      je hebt ze er niet mee terug, maar is een pleister(tje) op de wonde.

                      sterkte met het verlies van je vogels, en laat de moed niet hangen.
                      www.fretteren.eu

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door bonkje
                        nee ze staan helaas niet op de camera ivbm storing pc


                        helaas zat allemaal tegen


                        gr klaas

                        ps de politie etc is hier al geweest
                        dat is echt kl......... maar lees dat het de 3e keer is kijk eens in de buurt rond qwa (kennissen) met vogels

                        Opmerking


                        • #13
                          Hallo Bonkje vreselijk voor je, maar ja daar heb jij de vogels niet mee terug
                          en dan ook nog de pop dood, dus het zijn er ook die nergens naar kijken.
                          gewoon even flink huis gehouden in de voiliere.

                          Nou ben het helemaal met Marx eens, hier lopen ook flink wat honden
                          en degene die, nu op mijn erf komen, komen er ook niet meer af.

                          Heb al wel eens verteld van die kerel die s'nachts op mijn erf was, en dat de buurman er acher aan is gegaan.Nou sindsdien ben ik goed op mijn hoede hoor.

                          Ook wat vogels verkopen betreft, er kom niemand meer bij mijn voiliere.
                          je kijkt ze allemaal voor de kop, maar niet in de kop.

                          en kijk ook uit met mensen van je eigen vereniging? Die zijn ook niet altijd zuiver.

                          Groetjes en heel veel, maar dan ook heel veel sterkte.

                          Groetjes Petra.

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
                            godv............. ze moesten ze af maken die rotzakken maar ja daar heb jij jou vogels niet mee terug ik heb ook het geluk dat ik 4 waak honden heb dus bij mij komen ze niet maar toch weer een liefhebber die zijn hobby (leven )is verknald ik leef met je mee ik moet er niet aan denken dat het mij moest over komen
                            jah daarom dat God ook beveeld om de dief zijn hand te amputeren ... mochten we dit toepassen , dan zou er niet meer gestolen worden ... of toch heel wat minder ...

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Chardonnert.BE
                              jah daarom dat God ook beveeld om de dief zijn hand te amputeren ... mochten we dit toepassen , dan zou er niet meer gestolen worden ... of toch heel wat minder ...
                              Gelukkig doen we dat niet meer. Je zou maar veroordeeld worden als je niks gedaan hebt.

                              Opmerking

                              Working...
                              X