Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is dit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Wat is dit?

    Ik heb een goudvink met een evenwichtstoornis en nou ontwikkelde hij bultjes op de kop en het werd ook kaal.

    Hij kreeg ook een gelige korst bij de snavel, lijkt wel pus. Ik heb het weggehaald en hem behandeld met antimijt.

    De korst is inmiddels meer gegroeid tot halverwege de snavel en bij weghalen zit er een gat .

    Ja wat is het? En wat zou die harde bult boven zijn oog kunnen zijn? Kan ik hem nog behandelen of.....
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2

    Opmerking


    • #3
      Ik wist niet dat het zo diep zat anders was ik wel gegaan .

      Hij zit binnen in een eigen voliere.

      Ik zal hem een 10 dagen antibiotica kuur doen. Hij is nog levendig en eet en drinkt goed namelijk

      Opmerking


      • #4
        ik sluit me aan bij marx zeker zou ik naar dierenarts gaan zo dat het geen ziekte is wat zich verspreid .
        maar dit beestje moet enorm veel pijn lijden is dit een oplossing??
        hij ziet er niet uit .
        verlij hem van zijn pijn wij hebben geen uitweg maar voor een dier ligt het heel anders
        daarom sluit ik me aan bij marx

        Opmerking


        • #5
          Snap ik. Ik ga de opties overwegen. Denk eerst maar DA en als die cassie moet, sectie..

          Opmerking


          • #6
            We zijn 4 weken later en hier even wat foto's.

            Er zit nog wat gele 'wathetookis', maar hij is heel happy en de veren komen ook weer terug.
            Bijgevoegde Bestanden

            Opmerking


            • #7
              hij ziet er al wat beter uit
              en hoe heb je het opgelost?

              Opmerking


              • #8
                Alleen Multivit van beaphar in het water en iedere keer schoon voer.

                Opmerking


                • #9
                  Hallo Dovelett. Heeft U toch weer mooi gedaan. Ziet er een stuk beter uit en zal zeker de nodige voldoening geven. Groet, Kees Nieuw Zeeland.

                  Opmerking

                  Working...
                  X