Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vechten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • vechten

    Hallo ik heb voor het eerste jaar kanaries( satinet). Nu de broed tijd voorbij is wilde ik ze van de broedkooi terug zetten in de grote kooi ,maar nu is het vechten,wat ze voorheen niet deden.Ik heb wel meer mannetjes als popjes.Wie kan me een advies geven,ik heb nog ervaring. B.V.D.

  • #2
    ik denk dat dat het probleem is,zorg voor meer poppen dan mannen , of minimaal even veel mannen als poppen.
    dan komt helemaal goed

    Opmerking


    • #3
      Ik denk dat vooral jij vindt dat de broedtijd voorbij is. Die kanaries denken daar blijkbaar heel anders over. Dus vandaar dat ze nog vechten. Als je ze net voor de rui bij elkaar zet is er niks aan de hand.

      Opmerking


      • #4
        vecten

        Bedankt voor het snellen antwoordt,maar kan ik ook andere popjes er bij zetten , dus geen satinet .?

        Opmerking


        • #5
          vechten

          Marx bedankt voor de tip.

          Opmerking


          • #6
            Ja wat Marx zeg klop, zelf had ik er 64 kanaries en dat was ook wel eens vechten, wat je vechten kunt noemen, omdat ik nooit geen gewonde had hoor.

            Maar hebben ze allemaal wel bij je gebroed dan in de broedkooi.

            zo niet dan willen ze nu denk ik in de vrije vlucht.

            Groetjes Petra.

            Opmerking


            • #7
              dag petra heb je de kanaries en goulds in een ruimte zitten ??/
              ik hoor vaker dat met goulds in zelfde kweek ruimte kweken niet goed gaat met de kanaries ???

              Opmerking


              • #8
                Met kanaries is het beter om de mannen en de poppen apart te houden na de kweek. Zo krijgen ze allemaal de rus die nodig is.
                Groet Ton,
                www.allevogels.nl

                Opmerking


                • #9
                  ik heb de kanaries niet meer hoor, en inderdaad kanaries met goulds samen gaat echt niet goed.

                  Groetjes Petra.

                  Opmerking

                  Working...
                  X