PDA

Bekijk Volledige Versie : jonge met rode ogen

marc.J
25-06-2010, 21:48
ik zag tot mijn verbazing vandaag dat onder mijn bruinpastel pop een bonte jong lag met rode ogen .de vader is een geel schimmel .komt dit vaker voor.
en hoe kan dat ?

jensmangelinckx
25-06-2010, 22:30
insest? :p

marc.J
25-06-2010, 23:00
insest kan niet want de geel schimmel is eigen kweek en de pastel heb ik bij een andere kweeker gekocht dus onmogelijk

Marx
26-06-2010, 09:24
Incest is niet hetzelfde als inteelt.;) Vogels doen niet aan incest normaal gesproken.
Weet je ook wat die vogels dragen? Want voor hetzelfde geld hebben ze beiden een witte nagel en zijn ze dus helemaal niet effen. Dan kunnen er dus zomaar bonte jongen uit komen. De ouders zijn dan stieken bont. Want 1 witte nagel is al genoeg om te tonen dat ze niet fokzuiver effen zijn.

marc.J
27-06-2010, 10:22
hoi marx het gaat er mij niet om dat ze bont zijn want dat maakt mij niets uit . maar of de rode ogen normaal zijn. komen deze voor in alle kleurslagen of niet .

Marx
27-06-2010, 10:38
Is de vader niet gewoon satinet? Dan zullen zijn dochters rode ogen hebben. Als ze ouder worden zie je dat minder goed dan wanneer ze klein zijn. Je weet dan zeker dat de jongen met rode ogen poppen zijn.;)