PDA

Bekijk Volledige Versie : lichtere kleur van popjes ?

Chardonnert.BE
24-06-2010, 18:53
hallo , mijn kweek putter X kanarie heb ik 2 nesten van 5 jongen en in 1 nest heb ik 2 van de 5 die heel licht tot agaat kleurig zijn , ook de vleugel bevedering die echt typerend is aan putters komt bij deze 2 heel lichtjes door .

de pop was een agaat rood mozaiek kanarie pop met rode ogen ...

girlits
25-06-2010, 00:10
Als het een splitman voor agaat is zouden het twee poppen kunnen zijn.

mvg eddie

Chardonnert.BE
25-06-2010, 18:04
Als het een splitman voor agaat is zouden het twee poppen kunnen zijn.

mvg eddie

bij mijn weten gekocht van de kweker als wildkleur man .

Josly
25-06-2010, 18:39
hallo,
als ik mij niet vergis heeft een agaat geen rooie ogen, dan spreekt men van agaat-satinet of zoiets, er zijn er hier die beter op de hoogte zijn wat betreft kanaries,
het kan een opgebleekte satinet zijn of iets dergelijks, hopelijk ga ik nu niet plat op mijn buik,
de pop hybride heeft meestal een vale kleur, een soort pastel kleur, meestal is daardoor het geslacht te herkennen, wat kleur en tekening betreft betreft hebben ze het meest van de man, zeker de mannelijke hybriden,

Chardonnert.BE
25-06-2010, 22:28
ik weet dat bij de man hybride ( putter X kanarie ) er onder de kin een gele of groene plek komt rond de 30ste dag , en dat dan zo 100% zeker te zien is of het man is of niet . maar nu zit ik nog maar ergens aan de 20ste dag dus zie ik nog bij geen enkele van de jongen een teken onder de kin .

http://www.youtube.com/watch?v=F0lzFit0aLY&NR=1

in de laatste 30 sec kan je het verschil zien .