Mededeling

Collapse
No announcement yet.

grasparkietje opvoeden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • grasparkietje opvoeden

    ik heb 2 grasparkieteitjes uitgebroed en er is 1 lief jong uitgekomen. dus nu is mijn vraag wat geef ik hem het best te eten ik wil hem zelf grootbrengen? hij is 6 dagen oud!

  • #2
    Hoi, dat moet je niet doen. Je moet het bij de ouders laten en wel heel veel mee ronddragen als het nog klein is. Dan wordt het vogeltje ook heel tam en lief en dan hoef je niet al deze moeite te doen. En helaas gaan ze ook heel vaak dood als mensen ze met de hand willen grootbrengen. Dan heb je dus niks straks.

    Dus laat het lekker bij de ouders en geniet er van en zodra hij zelf eet kan je hem binnen in een kooi doen en verder tam maken. Dat gaat prima.

    Opmerking


    • #3
      reactie

      Beter lezen Marx,

      Bobbe
      ik heb 2 grasparkietjes uitgebroed
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
        Beter lezen Marx,

        Bobbe
        Hij zegt dat hij het na 6 dagen wil gaan grootbrengen zelf. Als hij ze zelf uitgebroed heeft en tot nu toch niks gedaan heeft zijn ze echt geen 6 dagen geworden. Ik denk dat "ik heb ze uitgebroed" een manier van spreken is.

        Opmerking


        • #5
          Je hebt daar toch die babyvoeding voor? Ik heb zelf ook een klein parkietje, die nog een beetje gevoerd moet worden. Daar heb ik van dat poeder voor waar je pap van moet maken Maar die zit wel al voor het grootste deel in de veertjes, maar ik weet niet of dat uitmaakt qua voeding? dit is trouwens gewoon in dierenwinkels te koop

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door xLS
            Je hebt daar toch die babyvoeding voor? Ik heb zelf ook een klein parkietje, die nog een beetje gevoerd moet worden. Daar heb ik van dat poeder voor waar je pap van moet maken Maar die zit wel al voor het grootste deel in de veertjes, maar ik weet niet of dat uitmaakt qua voeding? dit is trouwens gewoon in dierenwinkels te koop

            Opmerking

            Working...
            X