Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verblijf inrichten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • verblijf inrichten

    ik heb siereenden die zitten nu appart en nu ben ik bezig om een grotere verblijf te maken.

    heeft iemand een idee wat voor planten bomen en struiken je erin kunt zetten of dat er stenen of hout in moeten

  • #2
    Ha ik heb een familielid, en die heeft ook allerlei verschillende eenden,
    en het is ook heel groot geloof iets van een bunder of zo.

    maar die heeft bijna alles met bamboe en riet vol staan.

    Misschien heb je hier iets aan, verder heb ik daar niet veel verstand van hoor.

    Groetjes Petra.

    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4
        eenden

        bedankt alvast verdere tips zijn nog welkom

        ik had eerst een hek ong 1 meter hoog niet overdekt toen is 1 van mijn eenden gepakt door een roofvogel dus nu ga ik een voliere maken waar ik ze in houdt en ik heb marmertalingen (zie foto).

        Opmerking


        • #5
          Als je gras neemt zou ik het wel zaaien en niet van de rol kopen.In de grasmat op rol zit een nylonnet vergroeid en ik ben al bij verschillende mensen geweest die er vogels <in voliere en tuin> uit hebben moeten
          knippen.


          mvg eddie

          Opmerking


          • #6
            eenden

            gras hoef ik niet te zaaien of te kopen dat groeit er al maar ik wil een stenen rand om de vijver heen ik heb geen folie vijver maar ik heb een vijverbak wat voor stenen kan ik dan het beste nemen ik had eerst keien maar dat werd te hobbelig kan ik nu gewoon van die stoeptegels erlangs leggen (zie foto)



            of kan ik beter van die platte natuurstenen nemen (zie foto)



            dit is niet mijn vijver!!!!

            Opmerking


            • #7
              Maakt niet uit wat je neemt. Ik zou voor minstens een meter betegeld rondom gaan. Dan zijn stoeptegels makkelijker. Scheelt enorm veel troep in en rond je vijver bij eenden.
              Heb je geen vijver die je leeg kan laten lopen? Lijkt me erg vies, een stilstaande vijver zonder mogelijkheid tot water verschonen in combinatie met eenden. Dat wordt een sceptische modderpoel/p

              Opmerking


              • #8
                eenden

                toen ze nog in de oude wei zaten heb ik goudvissen aangeschaft die zorgen dat de vijver helder blijft en 1 keer in de maand pompte ik de vijver leeg en deed er nieuw water in dat werkte wel goed

                Opmerking

                Working...
                X