Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bastaard putter - kanarie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Bastaard putter - kanarie


  • #2
    Dergelijk poppen zijn bijna altijd onvruchtbaar, eerder 1 op de 100 waar het wel bij lukt.
    Ze worden vaak gebruikt als pleegmoeder, ze broeden en voeren vaak wel prima.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      Ik weet niet wat je bedoelt Jan? Kweken met zo'n pop gaat niet. Zoals Ton zegt, pleegmoederen wel. Als je dat wil dan kan je er op rekenen dat ze dat allemaal wel doen. Dus het is niet zo dat een deel van die poppen nooit zal gaan broeden als ze gezond zijn tenminste.

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Marx
        Ik weet niet wat je bedoelt Jan? Kweken met zo'n pop gaat niet. Zoals Ton zegt, pleegmoederen wel. Als je dat wil dan kan je er op rekenen dat ze dat allemaal wel doen. Dus het is niet zo dat een deel van die poppen nooit zal gaan broeden als ze gezond zijn tenminste.
        Dat was mijn vraag, of deze poppen vlot zelf broeden om zo te dienen als pleegouders, indien noodzakelijk!
        Ik dacht dat deze poppen niet zo vlot een nest maakten, onbevrucht eieren leggen, broeden en dienen als pleegmoeders en dit ten opzichte van een kanariepop. Kon zo zijn met het putterbloed erin.
        Beginnen ze ook later te nestelen dan een gewone kanarie?

        groeten,

        jan

        Opmerking

        Working...
        X