PDA

Bekijk Volledige Versie : Tamme papagaai aangevlogen, Amsterdam Noord.

Ouwerakker1963
26-05-2010, 11:29
Bij kinderboerderij 'de Bokkesprong' is gisteren een handtamme papagaai of grote parkiet o.i.d. aan komen vliegen.
Het beestje is geringd en in uitstekende conditie.
Denkt U de eigenaar van deze prachtige vogel te zijn?
Dan kunt U de vogel ongetwijfeld beschrijven en mij het kweek- ringnummer noemen.
Voor informatie mailt U met Rob.:help

vogelfreak
26-05-2010, 11:53
hey weet je wat voor soort het is??

op marktplaats staan ook een paar advertentie`s met vermiste vogels plaats anders even een foto hie zo kunnen we hier ook niks weten van wat het is.

JohanPG
26-05-2010, 12:09
Er staat neem ik aan bewust geen foto bij, omdat anders iedereen kan zeggen dat hij zijn vogel is.

Ouwerakker1963
26-05-2010, 13:09
Dat is heel scherp geconstateerd.
Als ik er een foto bij zou zetten, roepen er ongetwijfeld 30 man: "Ja, da's de mijne!"

Maar de eigenaar is sinds vanmorgen terecht.
Iedereen weer happy:)

Rob.

vogelfreak
28-05-2010, 11:53
okej dan wat voor soort was het;)

en tja jij vroeg om de ring nummer dus kon nogsteeds niemand zeggen die is van mij want ja dan hadden ze nog steeds de ring nummer niet goed xD

Marx
28-05-2010, 12:12
okej dan wat voor soort was het;)

en tja jij vroeg om de ring nummer dus kon nogsteeds niemand zeggen die is van mij want ja dan hadden ze nog steeds de ring nummer niet goed xD

Denk dat heel veel mensen het ringnummer van hun vogel niet weten. Zeker van een tamme papegaai niet. Als hij praat is vragen naar zijn meest gebruikte woorden het eerlijkst. Ook zie je aan zo'n vogel meteen of je met de eigenaar te maken hebt. Die is niet bang om zijn hand bij de vogel in de kooi te steken. Of juist wel en dat zegt ook wel wat :D