Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sierwatervogels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • sierwatervogels

    Ikzelf heb een grote voliere, maar ben in de eerste plaats gefascineerd door sierwatervogels.
    Vroeger bestond rond siereenden & -ganzen een goed forum (Aviornis), maar dit werd wegens de posts van enkele onverlaten gesloten. Jammer dat de goedmenende forumgangers daar mee de dupe van werden: nu is er op internet nauwelijks nog een forum te vinden waar over deze vogelsoorten ervaringen uitgewisseld kunnen worden.
    Ook op Vogelcafe is hierover nauwelijks iets te vinden (er is ook niet echt een rubriek over voor zover ik weet).

    Daarom heb ik via een gratis aanbieder een hieromtrent forum opgestart. Ik nodig jullie dan ook van harte uit om eens een kijkje te komen nemen. Het zit nog in de opstartfase (en ik ben een 'forumbeheerdersleek') dus in het begin zal het wel wat zoeken worden... maar hopelijk zijn er toch wat mensen die er berichten posten, want als dat niet gebeurt dan heeft het weinig zin en verwijder ik het forum gewoon terug.
    Hier kan je het forum vinden:
    http://anseriformes.bbforum.be

    Als we op 'het Vogelcafe' een rubriek watervogels zouden kunnen krijgen, dan hoeft een nieuw forum voor mij ook niet en verwijder ik het ook. Ik wil zeker geen concurrent zijn voor dit prachtige forum, maar persoonlijk voel ik het als een gemis aan dat er geen forum is over mandarijneendjes, streepkopganzen, roodschoudertalingen en meer van dat moois...

    Aan de moderator van Vogelcafe: ik weet niet of ik hiervoor eigenlijk 'reclame' mag maken. Zoniet, dan verwijder ik (of u) deze post maar.

  • #2
    als/dan

    Beste,

    Een keer reclame maken voor je eigen site/forum is hier geen enkel probleem. We dienen allemaal de vogelsport.