Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sierwatervogels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • sierwatervogels

    Ikzelf heb een grote voliere, maar ben in de eerste plaats gefascineerd door sierwatervogels.
    Vroeger bestond rond siereenden & -ganzen een goed forum (Aviornis), maar dit werd wegens de posts van enkele onverlaten gesloten. Jammer dat de goedmenende forumgangers daar mee de dupe van werden: nu is er op internet nauwelijks nog een forum te vinden waar over deze vogelsoorten ervaringen uitgewisseld kunnen worden.
    Ook op Vogelcafe is hierover nauwelijks iets te vinden (er is ook niet echt een rubriek over voor zover ik weet).

    Daarom heb ik via een gratis aanbieder een hieromtrent forum opgestart. Ik nodig jullie dan ook van harte uit om eens een kijkje te komen nemen. Het zit nog in de opstartfase (en ik ben een 'forumbeheerdersleek') dus in het begin zal het wel wat zoeken worden... maar hopelijk zijn er toch wat mensen die er berichten posten, want als dat niet gebeurt dan heeft het weinig zin en verwijder ik het forum gewoon terug.
    Hier kan je het forum vinden:
    http://anseriformes.bbforum.be

    Als we op 'het Vogelcafe' een rubriek watervogels zouden kunnen krijgen, dan hoeft een nieuw forum voor mij ook niet en verwijder ik het ook. Ik wil zeker geen concurrent zijn voor dit prachtige forum, maar persoonlijk voel ik het als een gemis aan dat er geen forum is over mandarijneendjes, streepkopganzen, roodschoudertalingen en meer van dat moois...

    Aan de moderator van Vogelcafe: ik weet niet of ik hiervoor eigenlijk 'reclame' mag maken. Zoniet, dan verwijder ik (of u) deze post maar.

  • #2
    als/dan

    Beste,

    Een keer reclame maken voor je eigen site/forum is hier geen enkel probleem. We dienen allemaal de vogelsport.

    Mocht je liever zien dat we hier een apart forum voor "Aviornisachtigen" opstarten, dan kan dat ook. In dat geval zal ik de webmaster vragen een extra forum in te richten.

    Groet,

    RobK, moderator VogelCafe.

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door RobK
      Beste,

      Mocht je liever zien dat we hier een apart forum voor "Aviornisachtigen" opstarten, dan kan dat ook. In dat geval zal ik de webmaster vragen een extra forum in te richten.

      Groet,

      RobK, moderator VogelCafe.
      Als dat zou kunnen, dan zou dit zeker mijn voorkeur genieten. Zoals gezegd, ikzelf heb helemaal geen 'forumbeheerder'-ervaring en wou het er gewoon op wagen omdat ik dacht dat er een nood aan zou kunnen bestaan.
      Maar als iets gelijkaardigs kan ingebed worden in Vogelcafe, des te beter!

      Opmerking


      • #4
        Oke

        Het lijkt me geen probleem om de behoefte van de leden van Aviornis binnen VogelCafe een plaatsje te geven. Geef eens aan alsjeblieft waar dat uit zou moeten bestaan. Een forum voor eenden, een voor ganzen, een voor steltlopers? Ik roep maar wat, ben slechts een eenvoudige kanarieboer.

        Groet,

        Rob.

        Opmerking


        • #5

          Opmerking


          • #6

            Opmerking


            • #7
              oke

              Ik heb zojuist contact gehad met de webmaster. Hij gaat vanavond een forum "Sierwatervogels" aanmaken. Op het moment staat hij te surfen op Strand Horst. Niet met een muis maar met een plank................

              Even geduld dus nog, in ieder geval van harte welkom. Misschien kan Secundo wel als "medemoderator" op het sierwatervogelforum gaan fungeren in verband met de geringe specifieke kennis van ons eigen team?

              Groet,

              Rob.

              Opmerking


              • #8
                Het forum is een feit hoor, en ja ik heb heerlijk gesurft!

                Opmerking


                • #9
                  Het toevoegen van een extra rubriek voor sierwatervogels is mijns inziens een mooie ontwikkeling en een flinke stap in de richting van een compleet Vogelcafe!


                  Hoewel ik al vele jaren geen sierwatervogels meer heb is mijn interesse voor deze fraaie vogelsoorten wel altijd gebleven.

                  Ben benieuwd hoe een en ander zich hier zal ontwikkelen.
                  Amigo de los Psittacidos

                  Look deep into nature and you will understand everything better

                  Opmerking

                  Working...
                  X