Mededeling

Collapse
No announcement yet.

duiven erbij of niet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • duiven erbij of niet?

    In mijn voliere zitten 4 kanaries, 2 zebravinken, ik mijn twee duifjes een apart hok hangen. Ik heb dit gedaan omdat ik mijn duifjes altijd wat schrikkerig vind. Is dit een wijs besluit of vinden ze het juist wel gezellig in het gezelschap van andere vogels?

    Wat zouden jullie doen??

  • #2
    schrikachtig

    je kunt de duifjes er rustig bijzetten zal paar uurtjes onrustig zijn maar de andere vogels wennen er snel aan

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door lambert46518
      je kunt de duifjes er rustig bijzetten zal paar uurtjes onrustig zijn maar de andere vogels wennen er snel aan

      Ik vind mijn duifjes juist nu onrustiger, maar kan ook zijn dat ze voor het eerst buiten zijn of dat de zebravinken weg zijn...geen idee....mijn probleem is, als het niet gaat dan lukt het me niet om mijn duiven uit de voliere te vangen, is niet een heel praktische voliere

      Opmerking


      • #4

        Opmerking


        • #5
          Nee dat is niet mogelijk....ze waren juist rustiger toen de zebravinkjes erbij zaten...maar goed ze hangen nu dus ook voor eerst buiten....ik kijk het nog even aan....

          Opmerking


          • #6
            Bij mij zitten de zebravinkjes en de diamantduifjes ook bij elkaar zou gewoon moeten kunnen hoor
            soms deden de diamantduifjes wel een beetje fel tegen de zebravinkjes maar dat valt heel erg mee (bij mij teminste dan he )


            Groeten Toto

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door toto en toto
              Bij mij zitten de zebravinkjes en de diamantduifjes ook bij elkaar zou gewoon moeten kunnen hoor
              soms deden de diamantduifjes wel een beetje fel tegen de zebravinkjes maar dat valt heel erg mee (bij mij teminste dan he )


              Groeten Toto
              ja dat ging bij mij ook goed, probeer alleen te achterhalen waarom ze nu zo onrustig zijn ineens....of het is het gemist van de vinken of nu buiten....ik denk dat ik ze er maar gewoon bij ga zetten....

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door toto en toto
                Bij mij zitten de zebravinkjes en de diamantduifjes ook bij elkaar zou gewoon moeten kunnen hoor
                soms deden de diamantduifjes wel een beetje fel tegen de zebravinkjes maar dat valt heel erg mee (bij mij teminste dan he )


                Groeten Toto
                Matsje <3

                Opmerking


                • #9
                  Ik heb ze er vandaag bijgezet, nadat ze alles verkend hebben doen ze het prima. Ze lijken weer rustiger. Nu zitten ze zo hoog mogelijk te slapen, heel lief

                  Opmerking

                  Working...
                  X