Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paren..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Paren..

    Kanarie vrienden...

    Ik heb sinds kort een popje en een man bij mekaar zitten en dat sinds 2 weken popje is broedrijp.. Nadat ik het popje bij het mannetje in deed werd het mannetje gek zong voor het vrouwtje danste voor haar nu is het vrouwtje bezig met het nest sinds gister of eergister maar het mannetje doet raar tegen het popje ze mag niet bij hem in de buurt komen snouwt haar af maar het popje gaat vrolijk verder met het nestje bouwen en elke dag is ze steeds weer verder met het nestje.. hoe kan het dat het mannetje haar afsnouwt?

    Met vriendelijke groet

  • #2
    Dat was bij onze kanaries in het begin ook.
    Ik heb het mannetje toen 2 nachtjes apart gezet in een kooi ernaast.
    Toen ik het mannetje weer bij de pop deed, was het liefde !
    Gevolg -> 5 eitjes!

    Opmerking


    • #3
      Super ik kom net van me werk en het popje piept heel anders ze zit op het nest en ja hoor hun eerste eitje hoop dat het nu maar goed gaat

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Bontje
        Kanarie vrienden...

        Ik heb sinds kort een popje en een man bij mekaar zitten en dat sinds 2 weken popje is broedrijp.. Nadat ik het popje bij het mannetje in deed werd het mannetje gek zong voor het vrouwtje danste voor haar nu is het vrouwtje bezig met het nest sinds gister of eergister maar het mannetje doet raar tegen het popje ze mag niet bij hem in de buurt komen snouwt haar af maar het popje gaat vrolijk verder met het nestje bouwen en elke dag is ze steeds weer verder met het nestje.. hoe kan het dat het mannetje haar afsnouwt?

        Met vriendelijke groet
        ach het is overal wel eens wat, soms vechten ze elkaar de tent uit maar vaak zijn dit de beste ouders voor de jongen, let wel er moet geen bloed aan te pas komen.
        suuces

        Opmerking


        • #5
          Jongen!

          Vanmorgen jongen uit het ei zien kruipen!
          Dus alles is goed gegaan.
          Nu de rest nog!

          Opmerking

          Working...
          X