Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Duifje groeit niet?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Duifje groeit niet?!

    Edit: Haha, ik lijk al een beetje op mijn leerkracht Bio; die praat ook altijd met verkleinwoorden...
    Matsje <3

  • #2
    wel, vorig jaar is bij mij hetzelfde gebeurd met de duifjes..

    Ik dacht eerder omdat het de eerste keer was dat ze in de kweek zaten of zo.

    Maar het ging zo :

    Ze zaten met 2 in het nest, 1 groeiden heel hard en die ander? die bleef een beetje stiller bij het groeien maar kreeg toch voldoende eten..

    Ene jong vloog uit en was al zelfstandig terwijl het andere jong nog steeds niet volgroeid was en nog niet zelf fatsoenlijk kon vliegen...

    Na een week of 2 dat de andere al zelfstandig was lag het jong dood in het hok.

    Raar maar waar.....

    Opmerking


    • #3
      Ik heb het 1 keer met de mozambiquesijzen gehad. 1 jong was net een alien op het laatst. Die is dood gegaan helaas. Het andere jong zat nl al vol in de veren en hij had alleen een heel groot hoofd met hele heeeele grote ogen en dan een naakt en klein lijfje. Super eng. Ik heb het aangekeken en de dag dat ik er iets aan wilde doen heeft het diertje zelf opgegeven gelukkig. Toen wist ik ook zeker dat het niet meer goed zou komen.

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Marx
        Ik heb het 1 keer met de mozambiquesijzen gehad. 1 jong was net een alien op het laatst. Die is dood gegaan helaas. Het andere jong zat nl al vol in de veren en hij had alleen een heel groot hoofd met hele heeeele grote ogen en dan een naakt en klein lijfje. Super eng. Ik heb het aangekeken en de dag dat ik er iets aan wilde doen heeft het diertje zelf opgegeven gelukkig. Toen wist ik ook zeker dat het niet meer goed zou komen.
        Brrr, ik wil het me zelfs niet voorstellen... Wat zielig voor dat beestje...
        Gelukkig is het bij mij een gewoon duifje ( ), alleen groeit het niet meer... Kan ik er iets tegen doen of niet? Ik wil echt niet dat het doodgaat
        Matsje <3

        Opmerking


        • #5
          Ander duifje lijkt wel bijna klaar om uit te vliegen, maar hij is nog steeds niet gegroeid!
          Matsje <3

          Opmerking


          • #6
            'Vliegde ik?'
            -'Nee, je valde.'

            Opmerking

            Working...
            X