PDA

Bekijk Volledige Versie : Japanse meeuwtjes met zebravinken?

peggylisa
13-05-2010, 22:05
Dag dag,

Ik heb twee zebravinken, mannen, gaat perfect samen. Ik wil graag wat uitbreiding, ik dacht zelf aan japanse meeuwtjes. Aangezien ik niet wil kweken dacht ik aan twee mannen, of vrouwen.

Gaan deze twee soorten goed samen? Moet ik mannen of vrouwen nemen?

Wat is wijsheid???

Groetjes

Hans de Vries
14-05-2010, 10:08
Dag dag,

Ik heb twee zebravinken, mannen, gaat perfect samen. Ik wil graag wat uitbreiding, ik dacht zelf aan japanse meeuwtjes. Aangezien ik niet wil kweken dacht ik aan twee mannen, of vrouwen.

Gaan deze twee soorten goed samen? Moet ik mannen of vrouwen nemen?

Wat is wijsheid???

Groetjes

Neem heren...... met popjes loop je de kans dat ze gaan leggen en eeuwig gaan zitten broeden. Niet leuk voor jou en al helemaal niet voor de vogels.

Hans.

peggylisa
14-05-2010, 14:04
Neem heren...... met popjes loop je de kans dat ze gaan leggen en eeuwig gaan zitten broeden. Niet leuk voor jou en al helemaal niet voor de vogels.

Hans.

dank je wel!

bert3660
14-05-2010, 19:28
dank je wel!

Zijn je zebravinken ook mannen ?

Als je poppen hebt dan moet je geen japanse meeuw mannen pakken want dan loop je kans op toch kweken maar dan van kruisingen.

grts

Hans de Vries
14-05-2010, 20:40

Als je poppen hebt dan moet je geen japanse meeuw mannen pakken want dan loop je kans op toch kweken maar dan van kruisingen.

grts

Hoe groot schat je die kans in? Eh... 1 op 5000 of zo?

peggylisa
14-05-2010, 22:05

grts

Het zijn ook mannen :)

bert3660
14-05-2010, 22:07
Hoe groot schat je die kans in? Eh... 1 op 5000 of zo?

Heb ik gezegd op veel kans ?( niet slecht bedoelt)

Maar zullen we het er op houden dat het KAN he hans ;)

grts

Hans de Vries
15-05-2010, 09:54
Yep....
Ik dacht eerst: eindelijk iemand die iets meer weet van een zebra x J.meeuw.... :cool: Was ik wel benieuwd naar.
Maar inderdaad, laten we het er maar ophouden dan het kan. Maar ik heb wel mijn twijfels, hoor...;)

Groet,
Hans.

bert3660
15-05-2010, 20:14
Yep....
Ik dacht eerst: eindelijk iemand die iets meer weet van een zebra x J.meeuw.... :cool: Was ik wel benieuwd naar.
Maar inderdaad, laten we het er maar ophouden dan het kan. Maar ik heb wel mijn twijfels, hoor...;)

Groet,
Hans.

Wel kijk hans,

ik heb nu sinds bijna een jaar zebravinken en meeuwtjes bij elkaar zitten.
En ik zie dat de zebravinken en de meeuwtjes toch niet echt schitterend met elkaar overweg kunnen en ook niet omgekeerd.

Maar er zijn geruchten genoeg over die zeggen( zeggen is niet doen denk ik dan ;) ) dat het kan.

Als het echt moet wil ik wel eens een experiment doen en kijken wat het geeft!

Grts

Hans de Vries
16-05-2010, 09:23
Wel kijk hans,

ik heb nu sinds bijna een jaar zebravinken en meeuwtjes bij elkaar zitten.
En ik zie dat de zebravinken en de meeuwtjes toch niet echt schitterend met elkaar overweg kunnen en ook niet omgekeerd.

Maar er zijn geruchten genoeg over die zeggen( zeggen is niet doen denk ik dan ;) ) dat het kan.

Als het echt moet wil ik wel eens een experiment doen en kijken wat het geeft!

Grts

Ja, probeer het eens!
Eh..... heb je even tijd, het is mij in 40 jaar niet gelukt :D

Hans.