Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schurft?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Schurft?


  • #2
    Hallo Rob,
    Schurft bestaat inderdaade bij grasparkieten. Zie ook onderstaande link.

    This website is for sale! psittaciformes.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, psittaciformes.nl has it all. We hope you find what you are searching for!


    Ik heb er zelf gelukkig nooit last van gehad. Maar wat ik gehoord heb is als een vogel er eenmaal last van heeft. Dat het een steeds terugkerend probleem is.

    Ik woon helaas te ver weg om een keer te komen kijken. Anders had ik het wel gedaan.
    Meer weten over de kleurslag Texas clearbody:

    http://clearbody-grasparkieten.webnode.nl/

    Opmerking


    • #3
      Site

      Bedankt voor de snelle reactie.
      De link heb ik al aardig wat aan, Thnx.

      Rob.

      Opmerking


      • #4
        Ik wil wel even langskomen.
        Mail me maar even om wat af te spreken op ton@allevogels.nl
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • #5
          Hoi Rob, neem eens contact op met de lokale vereniging. Daar zitten vast mensen die je willen en kunnen helpen. Want zo is het niet zo handig. Je doet je best maar je zal toch moeten zorgen dat er ook iemand met goed verstand van zich met die vogels gaat bemoeien. Straks mis je iets heel belangrijks.

          Ik zou ook even een rem op de vogels zetten. Ik zie zelf altijd kinderboerderijen die vragen om gratis vogels overal. Ik geef ze niet juist omdat ik dus vind dat er echt iemand met kennis van zaken bij de vogels moet kijken.

          Dus als je iemand van de lokale vogel-vereniging kan vinden kunnen jullie misschien samen werken? Dat zij vogels leveren en de boel in de gaten houden en dat zij ook de vogels weghalen als het er teveel worden. Net als met openbare aquaria. Daar staat dan netjes op "wordt onderhouden door:" en dan ziet het er ook tiptop en gezond uit.

          Opmerking


          • #6

            Opmerking


            • #7
              Dank...

              Langs deze weg wil ik toch even Ton Koek bedanken, voor zijn tijd, moeite, tips en adviezen. Ik ga er zeker mee aan de slag.

              Rob, Amsterdam.

              Opmerking

              Working...
              X