PDA

Bekijk Volledige Versie : blauwe ooievaar

P.Wijlaars
26-04-2010, 09:42
In Biegen in het oosten van duitsland is er een blauwe ooievaar waargenomen.
ik heb hier wel een vieze smaak in de mond van gekregen
er wordt gezegt dat hij blauw is geworden omdat ze voedels uit de vuilnisbak heeft gehaald
waar blauwe verf in zat, maar je maakt mij niet wijs dat hij dan zo mooi legaal blauw van geworden is

Ik denk dat dit zelf gedaan is om een media stunt uit te lokken zodat de cafe's in de buurt er beter van worden
http://www.nuvideo.nl/opmerkelijk/36761/dorpje-in-de-ban-van-blauwe-ooievaar.html

Nicolai
26-04-2010, 15:16
haha ja het ziet er wel grappig uit.
Maar ik denk ook dat mensen dat zelf gedaan hebben.
Gr,:D

P.Wijlaars
26-04-2010, 16:43
moest niet kunnen, alleen om een trekpleister
te creeren.:eek:
en als dit verf is op terpetijn bassis , dat kan niet goed zijn,de veren zullen aan elkaar plakken.
maar dat is niet te zien op het filmpje, de veren wapperen nog lekker met de wind mee.
dus ik denk dat het een kleurstof op waterbassis is.
maar dan nog , dit doe je niet om er zelf beter van te worden.

RonWiel
26-04-2010, 18:13
tis net als met zulk spul ze in de Efteling de pauwstaartjes kleuren..... Wat een dombo die vent die denkt dat het door verf komt uit een prullebak....gewone verf plakt de veren dusdanig aan elkaar dat het een plakaat wordt :-)

andre 44
26-04-2010, 19:43
dat bedoel ik wie is er nu dom :D ik weet het wel de mensen die hier weer iets aan willen verdienen maar niet aan de dieren in dit geval vogels denken heel jammer:mad:

P.Wijlaars
26-04-2010, 19:49
op deze manier proberen ze aandacht te krijgen in de media
moet niet gekker worden.

P.Wijlaars
26-04-2010, 20:02
als je goed kijkt zal je zien dat de poten en de snavel niet onder de verf zit
die zullen ze wel afgepakt hebben
ik denk dat de snavel het eerste onder de verf kwam zitten als hij het zelf heeft gedaan,

kim18a
05-05-2010, 21:58
wow zeg, heel mooi maar denk niet dat het gezond is....:eek:

larslambooij
26-11-2010, 08:10
tis net als met zulk spul ze in de Efteling de pauwstaartjes kleuren..... Wat een dombo die vent die denkt dat het door verf komt uit een prullebak....gewone verf plakt de veren dusdanig aan elkaar dat het een plakaat wordt :-)

nou , ik weet niet of dat hetzelfde is want ik ken iemand die in de efteling gewerkt heeft en altijd de duiven moest verven.
hij vond het ook heel zielig maar ja,
als hij ze geverfd had zaten ze eerst een week bol voor de verwarming en er ging er altijd wel een dood.
en ze verven de duiven daar met verf op terpetinebasis.
en de ooivaar zag er nog goed uit, ( behalve de kleur dan)
m.v.g.
lars

gebbinkjes
26-11-2010, 12:23
Hallo,
heb in Australië toykippen gezien in alle kleuren die kregen een ontsmettingsbad tegen ongedierte waar gewoon kleurspoeling voor de haren in zat dit deden ze ook bij duiven en zo te zien hadden de vogels daar niks onder te lijden.
m.vr.gr. Harry