Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bloedluis

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • bloedluis

    wij hebben bloeduis, we hebben al van alles geprobeerd maar komen er niet vanaf, wie heeft er voor ons een tip!!!!

    erikmarrie

  • #2
    wat hebben jullie al geprobeerd dan?
    nieuwe website

    Opmerking


    • #3
      frontline gebruiken en de luizen zijn weg
      1 druppeltje in de nek van jouw vogel
      verkrijgbaar in de dierenspeciaalzaak


      groetjes waailappe

      Opmerking


      • #4
        we hebben beaphar bloedliusspray en birdspray we hebben poeder gebruikt maar nog steeds weinig resultaat ook de vogels zijn gedruppeld

        Opmerking


        • #5
          Ik kreeg van mijn mentor ( zeer ervaren kweker) door dat hij erg enthosiast was over de resultaten met Birdie Finec

          Groeten

          Rob K

          Opmerking


          • #6
            Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

            Opmerking


            • #7
              Bloedluis

              Heb goede resultaten met "Decimite" van Edialux, het papachtig product in een drukspuit goed onder druk brengen en daarna op de muren achter je kweekkooien vernevelen. als het opgedroogd is laat het een witte poeder achter en als de luizen erover een lopen verdrogen ze. Ben er echt tevreden over. (zie op de site van edialux)
              Mite Killer gebruik ik ook (spuitbus Versele Laga) is op dezelfde basis en werkt ook zeer goed, luizen worden door deze producten niet imuum.
              Weet over luizen bijna alles af, enkele jaren geleden heb ik tot mijn ongenoegen een implosie van deze hardnekkige taaie kereltjes gehad (miljoenen luizen) en dat is geen lachertje.
              Dus oppassen geblazen, beter voorkomen dan genezen.
              Gr. Wilmar

              Opmerking


              • #8
                luizen

                dan kun je ook Finecto+ gebruiken

                Opmerking


                • #9
                  refona.nl is ook een manier?
                  alleen als je met chemische middelen heb gewerkt moet je hier nog wel even mee wachten.

                  gr. Ben
                  Groeten, Ben

                  Opmerking


                  • #10
                    refona bedoel je de roofmijten ??
                    bespaar je je geld ik kraste mezelf de pleurus van die beestjes maar weinig resultaat dat ik bloedluis minder werd .
                    ik gebruik nu mite killer ben er zeer tevreden over .
                    sinds ik mite killer gebruik heb ik geen bloedluis meer
                    besten is 2 verschillende produkten te nemen anders worden die krengen er imuum voor dat is mijn ervaring ermee.

                    Opmerking


                    • #11
                      Idd. Mite-Killer of een ander product op basis van silicaten.
                      Goed de gebruiksaanwijzing lezen. Overal waar luizen/eitje in aanraking komen
                      met dit soort producten drogen ze uit met de dood tengevolge.
                      Vr.groeten van
                      Antoni





                      homepage:
                      http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                      Opmerking

                      Working...
                      X