Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat mankeert mijn Cuba pop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Wat mankeert mijn Cuba pop

    Ik heb in mijn buiten voliere 3 koppeltjes vogels zitten.
    1 van deze koppeltjes is een koppel kleine Cubavinkjes.
    Nu zit het popje van dit koppel er niet goed bij , ze zit (als ze op stok zit) niet echt op haar rechter pootje , verder zit ze constant met iets open en erg bibberende vleugeltjes. Ze zit ook regelmatig op de grond (heb het idee dat ze daar makkelijker zit). Ze eet en drinkt nog wel goed.
    Kan iemand mij misschien vertellen wat dit is en wat ik moet/kan doen???

  • #2
    reactie

    Ik zou de vogel uitvangen en warm zetten. Kan je daarna de mest ook zien of die wel ok is.

    Wat de vogel mankeert kan een goede vogelarts je misschien vertellen.


    Als de vogel weer helemaal ok is, wachten op goed weer en de vogel al laten wennen aan de temperatuur voor je die terug plaatst naar buiten. En in de gaten blijven houden dan.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      ziek

      wat doet u als u rilt van de kou en liever op de bank ligt dan op een stoel zit????

      warmte opzoeken toch.

      Nou haal die vogel naar binnen en zet hem warm probleem waarschijnlijk opgelost, en cubavinken zijn tropiche vogels die hoort in een afgeschuute voliere waar een redelijke temperatuur heerst .

      Opmerking


      • #4
        Bestaat dat dan , een bank voor vogels??
        Vogel zit in een beschutte voliere met veel planten en een gedeelte dat is afgezet met polycarbonaat platen.
        Moet ik alleen de pop uitvangen en de man lekker laten zitten (die is tiptop) of moet ik het koppel bij elkaar houden???

        Opmerking


        • #5
          reactie

          De man is topfit dus die moet dan niet naar binnen.

          Alleen de zieke (?) pop dus.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking

          Working...
          X