PDA

Bekijk Volledige Versie : Diamantduif trio ?

Jorik
10-03-2010, 23:20
Hallo iedereen,

Ik Heb al 1,5 jaar 2 diamant duifjes alleen vorig jaar (09) hebben ze 3 keer gebroed , er lagen steeds 2 eitjes in . dan liet ik ze broeden en kwam er helemaal niks uit. toen liet ik er 1 vallen die ik weg wou gooien,en er zat niks maar dan ook niks in ,kwa levend leven. geen bloed geen kuiken helemaal niks ,alleen maar een dooier en eiwit . alle 3 of 4 keren dat ze gebroed hadden kwam er dus niks uit en elke keer weer ging ik schouwen of openmaken om te kijken of er iets in zat...:p nu vraag ik me af of ik wel een koppel heb... De Gene van wie ik ze kocht zei :,Het is een koppel' maar ik begin me steeds weer af te vragen of het geen 2 dames zijn ? of zouden het 1 vrouw en 1 man zijn , die niet goed is om jongen te produceren ?
Ik heb al gekeken naar de oog randen maar ik word er niet echt slimmer op :D Tis best moeilijk ze lijken zo op elkaar (De Oog randen) ;-)
Zou ik dus misschien ook een mannetje er bij kunnen zetten en kijken of er wat gebeurd ( Kwa Voortplanting)?:cool: ik heb een Voliére van : 3,00x2,00x1,90 (LXBXH)zouden daar 3 duiven in kunnen ?
Alvast bedankt :help :-D

cis dc
15-03-2010, 20:10
Dag Jorik
Als èèn van de twee diamantduifjes een doffer zou zijn dan zou die nu toch moeten baltsen. Als geen van beide de ander het hof maakt door er naar te buigen met opgeheven en gespreide staart zullen het twee duivinnen zijn.
Dan zul je, je een doffer moeten aanschaffen.
Groeten Cis.

Jorik
19-03-2010, 17:16
Oke bedankt:cool:
Dan koop ik binnenkort maar een man...
Want ze koeren ook niet veel.
en ze doen vaak geen lief gepronk:p
Dus binnenkort maar ff een manneke halen:rolleyes: ;)

rocco
19-03-2010, 18:28
ik heb 2 koppels diamant duifjes het ene koppel legt om de 1 maand 2 eitje maar als ze gaat broeden dan deukt ze haar eieren in wat kan je hier aan doen.:help