Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Apart gedrag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Apart gedrag

    Wie heeft dit wel eens meegemaakt:

    Ik heb een 100% man samen gezet met een "pop", ze kunnen het erg goed met elkaar vinden. Ik heb een nestblok opgehangen, en gaan er ook gezamelijk in, de "pop" als eerst en de man volgt. Alleen de "pop" wordt niet dikker, en alle wilgentakken die ik in de kooi gooi, gooien ze binnen mum van tijd weer de kooi uit. Is dit eeen bepaald teken ?

    Orca45

  • #2
    Hoe lang zitten ze samen en vertel eens iets over de omstandigheden(licht, temp enz.)

    groeten michel
    http://michelsfotosite.weebly.com

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door micheltje
      Hoe lang zitten ze samen en vertel eens iets over de omstandigheden(licht, temp enz.)

      groeten michel
      Ik heb meerdere koppels (>15) bij de rest gaat alles goed.
      Koppel is sinds begin januari samen

      Opmerking


      • #4
        Misschien een rare vraag maar weet je zeker dat het een pop is?
        Twee mannen kunnen het ook goed met elkaar vinden.
        http://michelsfotosite.weebly.com

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door micheltje
          Misschien een rare vraag maar weet je zeker dat het een pop is?
          Twee mannen kunnen het ook goed met elkaar vinden.
          Ja die twijfels worden inderdaad groter, ik dacht alleen niet dat 2 mannen het nest in gingen.

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Orca45
            Ja die twijfels worden inderdaad groter, ik dacht alleen niet dat 2 mannen het nest in gingen.
            Jawel hoor. Ik denk ook dat je daar twee mannen samen hebt zitten. Als geen van hen wilgentakken snippert is dat een duidelijk signaal

            Opmerking


            • #7
              ik heb ook twijfels over een koppel wat ik samen hebt gezet.

              de man is 100% man. is namelijk split.

              de pop doet ook voeren. en dat doet een pop nooit toch?

              ze versnipperen wel wilgentakken, maken alleen geen nest. blijft onder in de kooi liggen, en gaat niet t blok in.

              heb ik nu een pop die ook partner doet voeren? of toch 2 mannen?

              Opmerking


              • #8
                Mijn ervaring met de roseicollis is dat een man slechts de toppen van de takken afknaagt terwijl de pop de complete tak van z'n barst ontdoet.

                Groeten Michel
                http://michelsfotosite.weebly.com

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door micheltje
                  Mijn ervaring met de roseicollis is dat een man slechts de toppen van de takken afknaagt terwijl de pop de complete tak van z'n barst ontdoet.

                  Groeten Michel
                  Uiteraard doel ik daar op. Mannen nemen zelden hele reepjes van takken af. Poppen doen niks anders. Geef ze een krant en dat worden reepjes. Geef een man een krant en die knaagt de hoekjes eraf en maakt wat gaatjes. De pop gaat "knippen". Ik heb nooit mannen zo bezig gezien maar ik had ook maar een koppel of 10 en ben na 2 jaar gestopt ivm geluidsoverlast Dus wat ik gezien heb zal niet alles zijn.

                  Opmerking

                  Working...
                  X