Mededeling

Collapse
No announcement yet.

chinese groenlingman kruisen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • chinese groenlingman kruisen

    Hallo,heeft er iemand ervaring met de kruising chinese groenling x putter ?
    En kruising chinese groenling x kanarie? Ik heb een man chin.grl. over en vind het zonde om er niets mee te doen.Alle info is welkom!
    Gr.Jaap.

  • #2
    weet u het?

    Vrijwel zeker toch handiger om een topic te starten met een duidelijk onderwerp. Of dacht u; ik maak het me gemakkelijk en de rest kijkt maar?

    Groet,

    Rob.

    Opmerking


    • #3
      Hallo,

      Josly, RobK bedoeld (waarschijnlijk) de naam van dit topic; ch.grl.
      The proof of the pudding is in the eating

      Opmerking


      • #4
        zo is het

        Inderdaad, een topic met de naam ch.grl gaat het echt niet worden. Op die manier lijkt het dus alsof je er met een Jantje van Leiden vanaf wil maken en dat lijkt me niet de juiste manier om de mensen met kennis in welke materie dan ook over de streep te trekken om waardevolle info te verschaffen. Sowieso vind ik het niet juist om in geschreven tekst afkortingen te gebruiken, soms is het voor een niet kenner op dat specifieke gebied onleesbaar, soms kan het verkeerd worden uitgelegd. Neem inderdaad de moeite om een fatsoenlijke tekst / vraag te poneren.

        Laatst aangepast door jklijn : Vandaag om 10:51. Reden: zo beter RobK
        In ieder geval is er de moeite gedaan om de naam van het onderwerp aan te passen. Helaas kan de topicstarter de onderwerpnaam niet meer wijzigen. Alleen in het geopende topic zal de gewijzigde naam zichtbaar worden. Op de startpagina en de pagina van betreffende onderwerp blijft de aanvangstitel zichtbaar. Voor deze keer ga ik het nog wijzigen, hopelijk letten we er in het vervolg wat beter op.

        Groet,

        Rob.

        Opmerking


        • #5
          The proof of the pudding is in the eating

          Opmerking


          • #6
            popjes

            Ten eerste RobK bedankt voor de aanpassing en ten tweede,Serinus,ik weet niet waar je woont maar als het in mijn buurt is hou ik me aanbevolen als jij aan poppen kan komen voor me!!!!Ben er dringend naar op zoek.Stuur evt. maar een pb.
            Gr.Jaap.

            Opmerking


            • #7
              The proof of the pudding is in the eating

              Opmerking


              • #8
                Hier moet ik toch even Serinus tegenspreken.

                Chinese Groenling x Putter en omgekeerd kan een succesrijke en goed herkenbare tt-vogel zijn. Enkel 1 tip: houdt het bij wildkleur.

                Opmerking

                Working...
                X