Mededeling

Collapse
No announcement yet.

misterieuze vogelsterfte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • misterieuze vogelsterfte


  • #2
    kunnen de parkieten ergens bij bv planten of hout wat net is geverft

    Opmerking


    • #3
      We hebben inderdaad ook al aan stoffen gedacht die niet normaal zijn, maar we hebben niks kunnen bedenken. Wel zijn er nieuwe broedblokken gemaakt, maar daar zitten ze nu al weken in en hebben zelfs jongen. Het is gemaakt van hout wat we altijd al gebruikten. Buiten zijn de takken die erin zitten ook al van afgelopen zomer. Ook geen andere schoonmaakmiddelen gebruikt. Geen ander voer op een beetje eivoer na, wat we geven nu ze jongen hebben. Maar dat eivoer krijgen alle andere vogels ook al heel lang van het zelfde merk.

      We zitten ook echt heel hard na te denken. Aangezien we meer dan 200 vogels hebben zitten. De parkieten is van onze dochter, zo erbij.

      Opmerking


      • #4
        zal ik het zo dan ook niet weten even wachten komen zo wel mensen die michien wel een idee hebben

        Opmerking


        • #5
          Wie enig idee heeft... Wij staan nu voor een raadsel.

          Morgen de vogel wegbrengen en dan afwachten, maar we willen wel eerder maatregelen nemen. Maar welke?

          Opmerking


          • #7
            ben ook even aan het zoeken heb je er een kachel in staan

            Opmerking


            • #8
              Gewoon CV, het is in de bijkeuken.

              Ik ga even kijken. Ik heb hiervoor ook al vogelziektes bekeken, maar geen symptomen kunnen vinden die hetzelfde zijn. Ze zijn voor het zicht niet ziek. Op die ene na die nu nog leeft, die lijkt evenwichtsstoornissen te hebben . De andere waren niet mager of andere aanwijzingen.

              Opmerking


              • #9
                hoe zit het met lucht uit de keuken qwa lucht met dampen bv tefal pannen of iets dergelijks

                Opmerking


                • #10

                  Opmerking


                  • #11
                    We hebben nog wel aan stress gedacht, er vliegt de laatste dagen een reiger rond in de buurt, maar daar zou het jong in het blok geen last van kunnen hebben. Die beweegt ook niet zoals je zou kunnen verwachten.

                    Opmerking


                    • #12
                      tefal pannen zijn dodelijk voor vogels dat geld ook voor andere dampen bv frituur , goemet, en dergelijke ales met een aanbak laag is funest voor vogels

                      Opmerking


                      • #13
                        In hoever moet ik me daar zorgen over maken? Wat zijn dan de verschijnselen?

                        Opmerking


                        • #14
                          ga maar even naar gogele type dode vogels door tefal pannen in en je kan er zat lezen weet niet hoe ik die link hier moet zetten

                          Opmerking


                          • #15
                            dat ga ik doen

                            Opmerking

                            Working...
                            X