Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zwolle 20-02-2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • zwolle 20-02-2010

    wie gaan er allemaal heen zal weer een drukte daar worden

    gr klaas
    Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

  • #2
    ik ga ook weer kijken in zwolle vind het een leuke beurs om te kijken want er zijn meestal wel bijzondere vogels die je niet overal tegen komt. ook zie je er regelmatig kleurslagen die je niet zo veel ziet.

    Opmerking


    • #3
      veel vogels en veel mensen altijd gezellig
      -0- patrick strooker :wave :)

      Opmerking


      • #4

        Opmerking


        • #5
          Een aanrader.

          Ik ga er altijd in febr. naar toe.Het is ff lekker rondkijken en meestal spreek ik daar af om vogels te ruilen met buitenlandse liefhebbers,daar komen er zoveel bij elkaar en de reisduur word meestal daardoor ook verkort voor ons echt leuk.

          Opmerking


          • #6
            Ik ben er ook de gehele dag aanwezig, help daar altijd mee het zal inderdaad wel eens druk kunnen worden normaal, is het in febrauri drukker dan in september.ook loopt het het alweer goed door met de reserveringen.

            Tot de 20ste dan maar !


            mvg

            HJ de Graaf

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door HJ de Graaf
              Ik ben er ook de gehele dag aanwezig, help daar altijd mee het zal inderdaad wel eens druk kunnen worden normaal, is het in febrauri drukker dan in september.ook loopt het het alweer goed door met de reserveringen.

              Tot de 20ste dan maar !


              mvg

              HJ de Graaf
              dat zou kunnen komen doordat de meeste mensen die ''koud'' kweken, nu de spullen voor hun kweekseizoen willen inslaan... (waaronder ik, alleen niet in zwolle )
              Groet'n uut Drenthe

              Opmerking


              • #8
                zwolle

                wij zijn er ook is toch mooier dan meppel en veeeeeeeelllllll grotereeee
                misschien wel wat kopen maar kijken is ook leuk

                dus tot ziens op de 20ste

                Opmerking


                • #9
                  idd mooi spullen kopen voor het nieuwe broedseizoen

                  gr klaas
                  Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door veenstrahoeve
                    wij zijn er ook is toch mooier dan meppel en veeeeeeeelllllll grotereeee
                    misschien wel wat kopen maar kijken is ook leuk

                    dus tot ziens op de 20ste
                    Groet'n uut Drenthe

                    Opmerking


                    • #11
                      idd het is WEL mooier als meppel ben bij alle 2 geweest en zwolle heeft iets wat meppel ontbreekt

                      gr klaas
                      Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

                      Opmerking


                      • #12
                        Kaartjes online bestellen?

                        Deze week is er bijvoorbeeld de Tuinidee beurs in de IJsselhallen te Zwolle. Daarvoor kan je online kaartjes bestellen. Kan dit ook voor de vogelbeurs?
                        M.vr.gr.
                        Wim van der Linden
                        http://www.vvvogelvreugd.nl/

                        Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

                        Opmerking


                        • #13
                          nee wim dit is niet mogelijk

                          voor meer info over de markt:



                          mvg,

                          HJ de Graaf

                          Opmerking


                          • #14
                            duur

                            heb even op de site zitten neuzen, en wat me opviel was het entreegeld. 6,50 euro, dat vind ik knap geld, voor een vogelbeurs. in boskoop betaal je 2,50 euro, en dan zie je hetzelfde, neem ik aan.
                            groeten Ton
                            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Ton
                              heb even op de site zitten neuzen, en wat me opviel was het entreegeld. 6,50 euro, dat vind ik knap geld, voor een vogelbeurs. in boskoop betaal je 2,50 euro, en dan zie je hetzelfde, neem ik aan.
                              Komt ook nog een 6 euro parkeer geld bij maar het is wel veel groter dan boskoop Ton,denk wel zo'n keer of 5-6 en ook veel buitenlanders met vogels,duitsers, italianen,is ook net wat je zoekt.
                              Wel veel kromsnavels maar denk dat dit landelijk is ook op boskoop
                              Mvg,
                              Kingfisher
                              Mvg,
                              Kingfisher.

                              Opmerking

                              Working...
                              X