Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vitamine E

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Vitamine E

    Graag had ik geweten wie er voor de kweek een extra supplement geeft van vitamine E, en vooral hoeveel en hoe dikwijls?
    Met dank...

  • #2
    Vitamine E is al toegevoegd aan de meeste eivoeders en supplementen.
    En het komt van nature voor in graanproducten, noten, zaden, groenten en fruit etc.
    En dat moet eigenlijk wel voldoende zijn voor de vogels. Bovendien, als je het gaat bijvoeren, hoeveel moet je het verstrekken en hoe lang.... En is er een speciale reden om het te verstrekken?

    Hans.
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

    Opmerking


    • #3
      vitaminen

      bij een goed en gevarieerd voederpatroon is het toedienen van vitamine E niet absoluut noodzakelijk. persoonlijk geef ik totaal geen vitamine aan mijn vogels.
      ik ben zowiezo niet voor vitamine en bestrijdingsmiddelen bij ziekte of ongedierte omdat er genoeg aangeboden door de natuur.

      Opmerking


      • #4
        Natuurlijk zitten in de zadenmengeling wel het e.e.a. aan vitaminen,Jan.
        Niet genoeg,maar met een gevarieerde voeding,waaronder een goed eivoer,zelf bereid of van een goed merk,zal dat de behoefte ruimschoots dekken.
        Vr.groeten van
        Antoni





        homepage:
        http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

        Opmerking


        • #5
          Wat is de vitamine E behoefte van een vogel ter grootte van een kanarie?


          mvg Eelke

          Opmerking

          Working...
          X