Mededeling

Collapse
No announcement yet.

website over maina's - www.mainas.nl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • website over maina's - www.mainas.nl

    info@mainas.nl

  • #2
    Mooie site!
    Wel een vraag. Heb je toestemming om die foto's te gebruiken? Ik zie er nogal wat waar een copyrightvermelding op staat (niet dat dat nodig is overigens).
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      copyrightvermelding

      Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
      Mooie site!
      Wel een vraag. Heb je toestemming om die foto's te gebruiken? Ik zie er nogal wat waar een copyrightvermelding op staat (niet dat dat nodig is overigens).
      Op internet staan veel foto's die je op die manier wel mag gebruiken, bij flickr bijvoorbeeld staat het ook aangegeven of je ze mag gebruiken of niet.
      Vaak stuur ik ook een mail naar de fotograaf of ik de foto mag gebruiken.

      Opmerking


      • #4
        "Vaak..." Je weet dat je zo het auteursrecht schendt? Vergis je niet in de problemen die je daarmee kunt krijgen.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • #5
          foto's

          Bedankt voor jullie bezorgdheid!

          Mijn websites zijn puur informatief (niet commercieel), dus ik neem het risico.

          Opmerking


          • #6
            Ik vind het een mooie website, maar ik mis een stukje over het houden van maina's in het algemeen in de voliere. Zijn ze winterhard? Hoe gedragen ze zich tegenover andere vogels etc.. Of is dat per soort heel verschillend?

            Opmerking


            • #7
              mainas.nl

              Oorspronkelijk geplaatst door exoticanimals
              Ik vind het een mooie website, maar ik mis een stukje over het houden van maina's in het algemeen in de voliere. Zijn ze winterhard? Hoe gedragen ze zich tegenover andere vogels etc.. Of is dat per soort heel verschillend?

              Opmerking

              Working...
              X