PDA

Bekijk Volledige Versie : Prijs volière

Tom Alen
19-01-2010, 20:54
Weten jullie wat je betaalt als je een aluminium volière wil laten bouwen van een deftige grootte?Ik ben namelijk van plan om een volière te laten bouwen maar ik zou eens van jullie willen weten wat een mooie maat is en wat je er dan voor betaalt...?Ik heb hier totaal geen idee van...

gebbinkjes
19-01-2010, 21:13
hallo,
er zijn verschillende aanbieders op dit gebied het zou te veel zijn om ze allemaal op te schrijven zoek even op internet en je hebt alle bouwers op een rij.
m.vr.gr. Harry

Tom Alen
19-01-2010, 22:07
Ik had een site gevonden met verschillende bouwers maar er staan bijna nergens prijzen bij...ik zal nog even verder zoeken...

Ton Koek
19-01-2010, 22:31
"Een volière" is een ruim begrip natuurlijk. Bel eens met een bedrijf en leg uit wat je wil, dan krijg je vaak direct een prijsindicatie.

Wat een goede maat is, tja... hoe groter hoe beter vind ik. Het is maar net hoeveel ruimte je hebt en wat je budget is.

rkoppen
19-01-2010, 23:44
Weten jullie wat je betaalt als je een aluminium volière wil laten bouwen van een deftige grootte?Ik ben namelijk van plan om een volière te laten bouwen maar ik zou eens van jullie willen weten wat een mooie maat is en wat je er dan voor betaalt...?Ik heb hier totaal geen idee van...

Hallo Tom,

Ik laat in februari een voliere bouwen door de firma Eurokooi. te Best. Er zijn echter meerdere aanbieders er is maar 1 oplossing en dat is ter plaatse bij de bouwer je ideeen kenbaar maken. Je krijgt dan een vrijblijvende offerte.

Natuurlijk is het dan handig als je voor jezelf een schets maakt wat je ongeveer wil.

Maar als je een indicatie wil dan komt een goede kwaliteit voliere al gauw tussen de € 1500,- en € 3000,- uit.

Inclusief nachthok

Groeten Rob koppen

Tom Alen
20-01-2010, 01:25
Ik heb eens op de site gekeken en het ziet er zeker goed uit maar het probleem is dat ik in belgië woon...dus als er iemand een goede volièrebouwer weet in België...laat het maar weten.

dave1
20-01-2010, 05:58
waarom niet zelf bouwen?

mirke
20-01-2010, 08:54
ik ken deze meneer
http://link.marktplaats.nl/313943129
vraag het eens na wat hij kost
deze menneer vervuld jou wensen maakt de voliere precies hoe jij hem wild hebben .
of helpt je wel op een leuk idee of zo te komen
wat hij kost weet ik niet
weet niet waar je woont in belgie.
woon je in belgische limbug denk ik niet dat hij er een probleem van maakt over de grens te komen hij woont dicht aan de grens
woon je verder in belgie mail hem gewoon vragen kost niets

bert3660
20-01-2010, 11:58
je kan verder ook vragen bij hun voor een gratis offerte, heb ik ook laten doen en er is nog al een prijs verschil hoor ;)

groetjes

mirke
20-01-2010, 16:08
ja laat ons weten wat het geworden is en wat het nu koste ik heb geen idee om iemand te laten komen voor een voliere te bouwen

Ton
20-01-2010, 19:55
ik denk dat je schrikt van de prijzen tegenwoordig, zeker als je het laat doen. ik ben gelukkig een klein beetje handig, dus ik bouw het zelf. voor mijn voliere was ik aan hout en dergelijke ook rond de 1000 euro kwijt. en dan maak ik nog veel op mijn werk, waar het niets of weinig kost. :D

NAM
20-01-2010, 20:42
Ik kan DMP volierebouw te Maren-Kessel aanbevelen (bij 's-Hertogenbosch). Ik heb daar onlangs een 6-kantige aluminium voliere met doorsnede van 1.80m (panelen van 1m) met een extra aanbouw van 1m x 1m. De hoogte is 2m. In de extra aanbouw is een sluis een een nachthok aangebracht. Het nachthok is voorzien van een draaibaar voederplateau met 3 bakjes. De voliere is op basis van een door mij gemaakte tekening gemaakt voor de prijs van ruim €700,-.
Zie hun website http://www.dmpvolierebouw.nl

Joan
09-02-2010, 12:49
Tom,

Kijk eens bij patrick Hens, Balendijk in lommel.
Hier komen ze uit heel europa kooien en materiaal halen.
Heb er zelf vorige week 1 gekocht ,kon hem nergens goedkoper krijgen (veel offertes opgevraagd).
Mijne is 3x2x1 net kunsstof achter panelen voor 400 euro, let op in nl wordt veel geadverteerd met Trespa panelen maar dit is veelal geen Trespa.
Past allemaal perfect, was het ritje vanuit Eindhoven zeker waard.