Mededeling

Collapse
No announcement yet.

boek besteld van nzc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • boek besteld van nzc

    beste mensen.

    ik heb het nieuwste boek besteld dat er dit jaar uitgekomen is bij de nederlandse zebravinken club. had in venendaal al gezien dat het er was maar heb het toen nog niet gekocht.
    nu is mijn vraag heeft iemand hier ook zo,n boek besteld en hoelang heeft het geduurt dat je het boek thuis kreeg. heb het nu al een tijdje terug besteld en goed mijn naam en adres doorgegeven maar heb nog steeds niets ontvangen. het geld is wel al afgeschreven. weet iemand hier hoelang het duurt voordat ik het boek kan verwachten.

    mvg piek

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door piek
    beste mensen.

    ik heb het nieuwste boek besteld dat er dit jaar uitgekomen is bij de nederlandse zebravinken club. had in venendaal al gezien dat het er was maar heb het toen nog niet gekocht.
    nu is mijn vraag heeft iemand hier ook zo,n boek besteld en hoelang heeft het geduurt dat je het boek thuis kreeg. heb het nu al een tijdje terug besteld en goed mijn naam en adres doorgegeven maar heb nog steeds niets ontvangen. het geld is wel al afgeschreven. weet iemand hier hoelang het duurt voordat ik het boek kan verwachten.

    mvg piek
    Ik denk dat je beter even bij de NZC kunt informeren.

    Hans
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

    Opmerking


    • #3
      dat probleem had ik ook, het zit namelijk zo: Op de site staat een prijs, maar ze zijn er vergeten bij te zetten dat dat zonder verzend kosten is, daarom ontvang je het boek ook niet. het beste kan je even kontakt opnemen.

      Wouter

      Opmerking


      • #4
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking


        • #5
          Ja, maar toen ik em besteld had was dat nog niet, en ook niet zo'n besteld formulier!

          Opmerking


          • #6
            ja dat bestelformulier is er pas vaneweek op gekomen en stond er bij mij ook niet op. heb trouwens wel 44,50 betaald. wel verzenkosten betaald dus.

            Opmerking

            Working...
            X