Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onze engeltje tilly

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • onze engeltje tilly

    hallo ik doe een laatste oproep aan iedereen wie ik maar kan bereiken onze papagaai is bij ons achterhuis verdwenen! genaamd tilly ze roept vaak theo- amber -oessy de hond maar ze roept ook hoi heel zachtaardig en ze roept ook oessy plat en oessy kom kom maar de ringnummer is bekent bij de dierenarts de waterpoort in sneek we hebben alles geprobeerd maar alles liep dood dus gaan we grof geschut inzetten 1200 euro beloning voor onze engeltje het is naamelijk zo dat mijn dochter van 9 er helemaal stuk van is ze kon goed met haar op schieten en had er veel steun aan we missen haar zo en ze is gewoon niet te vervangen!!

    voor mensen die haar hebben maar haar niet durven terug te brengen zet haar voor de deur neer in een doos en bel even aan en loop gewoon snel weg is alles opgelost hier! wil je geld doe maar een briefje in de doos met je reknummer met de naam van de bank + bedrag en het komt goed !!!

    DENK AAN AAN MIJN DOCHTERTJE VAN 9 DIE ER NOG KAPOT VAN IS

    het is al een aantalmaanden geleden maar we geven niet op vandaar deze grofe beloning want ze is het waard

    gr theo

  • #2
    wat vreselijk!!
    Heb je het ook op de kromsnavellijst gezet, of vind je het goed dat ik dat doe?
    Dan bereik je toch weer meer mensen. Om wat voor soort papegaai gaat het?
    Sterkte!

    groetjes Ankie

    Opmerking


    • #3
      oh sorry. Ik zie net dat het om een grijze roodstaart gaat.
      Maar ik wil nog wel helpen om het bij meer mensen bekend te maken hoor.

      Opmerking


      • #4
        Jammer zeg!
        Ik ken iemand van een ander forum die zijn papegaai weer gelukkig terug heeft
        Heb je ook al op marktplaats gekeken ? Daar zou je ook een advertentie kunnen plaatsen : GEZOCHT .... Papegaai (grijze?)
        Veel Suc6

        Opmerking


        • #5
          Hopleijk vind je de vogel terug!

          Ik vind eigenlijk dat lijfstraffen in sommige gevallen helemaal zo slecht niet zouden passen bij dit soort misdaden, diefstal van (huis)dieren is onmenselijk.
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

          Opmerking


          • #6
            reaktie op bericht

            Oorspronkelijk geplaatst door Jorik
            Jammer zeg!
            Ik ken iemand van een ander forum die zijn papegaai weer gelukkig terug heeft
            Heb je ook al op marktplaats gekeken ? Daar zou je ook een advertentie kunnen plaatsen : GEZOCHT .... Papegaai (grijze?)
            Veel Suc6
            hey hallo wat lief dat je reageert over welke forum heeft u het?

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door ankie
              wat vreselijk!!
              Heb je het ook op de kromsnavellijst gezet, of vind je het goed dat ik dat doe?
              Dan bereik je toch weer meer mensen. Om wat voor soort papegaai gaat het?
              Sterkte!

              groetjes Ankie
              hallo ankie wat lief van je en ja graag alvast bedankt hoop dat het wat oplevert

              Opmerking

              Working...
              X