Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zitstokken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Zitstokken

    kleine "help"

    vandaag bij de NBvV in Apeldoorn geweest. Alle stands afgelopen, zoeken naar holle kunstof zitstokken.

    Wie o wie weet hoe je hier aan kunt komen?

    Groetjes,
    Erik van Staverden

  • #2
    Hier in Haarlem verkopen ze die in de dierenwinkels.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      korte

      die hele korte, plusminus 10 cm, heb ik volop gezien. misschien dat je die niet zocht ?
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

      Opmerking


      • #4
        ik bedoel van die holle "buisjes" van kunstof. Dus niet, welke je aan de fronten vastdraait

        Opmerking


        • #5
          Bel eens met P.J. Hoeben dierenspeciaalzaak in Haarlem, misschien willen ze die stokken wel opsturen.
          Anders kan ik ze wel halen en opsturen voor je.
          Zeg maar dat ik je over hen verteld heb...
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Erik van Staverden
            ik bedoel van die holle "buisjes" van kunstof. Dus niet, welke je aan de fronten vastdraait
            bedoel je ze van 100 cm lang kleur wit /biege welke dikte 10/12/18 mm
            zijn er volop

            Dik

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door dik
              bedoel je ze van 100 cm lang kleur wit /biege welke dikte 10/12/18 mm
              zijn er volop

              Dik
              Zijn die om luizen te vangen of voor verwarming,Dik.

              Ik had hier laatst een paar buitenlanders,die gebruikten bamboestokken.
              Daar verschuilen de luizen zich dan in en werden de stokken op die manier een soort luizenval.
              Vroeger werden hiervoor meen ik ook stokken van de vlier voor gebruikt.
              Vr.groeten van
              Antoni





              homepage:
              http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
                Zijn die om luizen te vangen of voor verwarming,Dik.

                Ik had hier laatst een paar buitenlanders,die gebruikten bamboestokken.
                Daar verschuilen de luizen zich dan in en werden de stokken op die manier een soort luizenval.
                Vroeger werden hiervoor meen ik ook stokken van de vlier voor gebruikt.
                Antoni

                ja Antoni je gelooft het niet maar een paar honderd stuks van deze stokken word elke jaar nog verkocht ik heb ook liever houten zitstokken inverband ongedierte aleen deze zijn een dubbeltje duurder per meter
                dik

                Opmerking


                • #9
                  Waarom ik deze holle buisjes wil hebben? Niet om de luizen te vangen (ben er "gelukkig" al een jaar of 5 vanaf.

                  Groot voordeel van deze is t.o.v. hout, je kan ze goed in de vaatwasser doen. Hout blijf je aan het schuren, deze snel verwisselen, in de vaatwasser, en klaar is bassie.

                  Wie kent de leverancier / winkel van deze stokjes?

                  Groetjes,
                  Erik

                  Opmerking


                  • #10
                    volgens mij gaf Ton Koek je een adres
                    groeten Ton
                    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Erik van Staverden
                      Waarom ik deze holle buisjes wil hebben? Niet om de luizen te vangen (ben er "gelukkig" al een jaar of 5 vanaf.

                      Groot voordeel van deze is t.o.v. hout, je kan ze goed in de vaatwasser doen. Hout blijf je aan het schuren, deze snel verwisselen, in de vaatwasser, en klaar is bassie.

                      Wie kent de leverancier / winkel van deze stokjes?

                      Groetjes,
                      Erik
                      Nooit schuren Erik. Gewoon met harde borstel en bleekwater.
                      Vr.groeten van
                      Antoni





                      homepage:
                      http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                      Opmerking


                      • #12
                        Ik heb die plastic stokken bij die duitse stand helemaal achteraan zien liggen.
                        Bij de trap omhoog naar de verkoopafdeling zeg maar.

                        Ik heb daar overigens houten stokken gekocht voor in de tralies, deze stokken passen helemaal niet.
                        Als ik ze er tussen draai buigen de hele tralies krom. Nu moet ik dus al die inhammen in de stokken dieper zagen.
                        Beetje jammer aangezien het er 100 zijn

                        Opmerking


                        • #13
                          Mooie hobby erbij meteen Patrick...
                          Groet Ton,
                          www.allevogels.nl

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Patriick
                            Ik heb die plastic stokken bij die duitse stand helemaal achteraan zien liggen.
                            Bij de trap omhoog naar de verkoopafdeling zeg maar.

                            Ik heb daar overigens houten stokken gekocht voor in de tralies, deze stokken passen helemaal niet.
                            Als ik ze er tussen draai buigen de hele tralies krom. Nu moet ik dus al die inhammen in de stokken dieper zagen.
                            Beetje jammer aangezien het er 100 zijn
                            Patrick, Ja vogels houden/kweken betekent gelijk,dat je van alle markten oet thuis zijn.
                            Even met de slijpschijf toch. Zo gepiept.
                            Vr.groeten van
                            Antoni





                            homepage:
                            http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                            Opmerking


                            • #15

                              Opmerking

                              Working...
                              X