Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Apeldoorn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Apeldoorn

    Iedereen die naar Apeldoorn gaat met zijn vogels veel succes ermee.
    Hopelijk zitten er weer mooie kampioenen erbij
    En natuurlijk ook veel succes met het rijden naar Apeldoorn met dit weer,
    want het is zonde als het door het weer in het water loopt.

    En natuurlijk hopen we iedereen te zien op de bondsshow, ook al hebben ze niet ingestuurd
    (en het liefst zien we iedereen ook bij de stand van de jeugdsite )

    mvg,
    Sibrand
    Vogels vervelen je nooit. Al is het buiten of binnen.

  • #2
    zaterdag

    ik ga zaterdag, vorig jaar vond ik het ook prachtig, al die verschillende soorten. dat zie ik al in mijn voliere vliegen..... ik wil wat van die kunststof nestkastjes kopen, is nieuw, lekker makkelijk, na het broedseizoen even in de vaatwasser, en ze zijn weer klaar voor volgend jaar. en gelijk weer wat zaad en dergelijke meenemen.

    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

    Opmerking


    • #3
      De reclamepagina in OV werkt. Ton gaat voor de nestkastjes.
      Ton is jou opgevallen,dat het deksel van het nestkastje op de foto in
      Onze Vogels zo is gemonteerd,dat je het kastje ook buiten de broedkooi kan hangen? Dat in tegenstelling van de door jou getoonde afbeelding.
      Het deksel kan kennelijk gedemonteerd worden.
      Of je vrouw ermee accoord gaat,dat je die shit in de vaatwasser wil doen,valt nog te bezien lijkt me.

      De kap van de flessenhouder vind ik minder.Daar gaan de vogels op zitten en schijten de boel onder.
      Schiet niet op.
      Degenen die nog steeds Faunaflessen gebruiken en die in de voliere
      hangen raad ik aan een grote maat trechter boven op de fles te zetten.
      Even de tuit afsnijden en 2 gleuven voor de ophangbeugel maken,zodat de
      vogels niet op de fles kunnen gaan zitten.
      Vr.groeten van
      Antoni





      homepage:
      http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
        De reclamepagina in OV werkt. Ton gaat voor de nestkastjes.
        Ton is jou opgevallen,dat het deksel van het nestkastje op de foto in
        Onze Vogels zo is gemonteerd,dat je het kastje ook buiten de broedkooi kan hangen? Dat in tegenstelling van de door jou getoonde afbeelding.
        Het deksel kan kennelijk gedemonteerd worden.
        Of je vrouw ermee accoord gaat,dat je die shit in de vaatwasser wil doen,valt nog te bezien lijkt me.

        De kap van de flessenhouder vind ik minder.Daar gaan de vogels op zitten en schijten de boel onder.
        Schiet niet op.
        Degenen die nog steeds Faunaflessen gebruiken en die in de voliere
        hangen raad ik aan een grote maat trechter boven op de fles te zetten.
        Even de tuit afsnijden en 2 gleuven voor de ophangbeugel maken,zodat de
        vogels niet op de fles kunnen gaan zitten.
        Ik heb vandaag 4 van die nestkastjes gekocht, je kan ze inderdaad demonteren.
        Je kan de bovenkant eraf halen en omdraaien. (er zitten drukpunten in)

        Opmerking


        • #5
          met de hand

          je kan de nestkastjes eerst met de hand even schoonspoelen, en is de ergste troep er af dan in de vaatwasser. gegarandeerd dat ze weer als nieuw zijn, dus ongedierte vrij, waar het bij de oude houten nestkastjes nog wel eens aan scheelde.
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Ton
            je kan de nestkastjes eerst met de hand even schoonspoelen, en is de ergste troep er af dan in de vaatwasser. gegarandeerd dat ze weer als nieuw zijn, dus ongedierte vrij, waar het bij de oude houten nestkastjes nog wel eens aan scheelde.
            Natuurlijk Ton ! Maar op die manier,als je vrouw er geen bezwaar tegen heeft,
            kan je toch bijna elk nestkastje in de vaatwasser doen.
            Houten spatels,plankjes e.d. komen hier schoon en droog uit de vaatwasser.
            Sommigen doen zelfs inzetkooitjes in de vaatwasser.
            Vr.groeten van
            Antoni





            homepage:
            http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Ton
              je kan de nestkastjes eerst met de hand even schoonspoelen, en is de ergste troep er af dan in de vaatwasser. gegarandeerd dat ze weer als nieuw zijn, dus ongedierte vrij, waar het bij de oude houten nestkastjes nog wel eens aan scheelde.
              Ja Ton zou ze niet te heet wassen want dan zien ze er heel anders uit
              en kan je gewoon nieuwe kopen gelukkig duur zijn ze niet. gewoon weer een mooi produkt voor de kweker

              Dik

              Opmerking


              • #8
                Dat scheelt als je zelf de vrouwdeshuizes bent (en dus zelf "miep"moet vullen)

                Zowel mijn als die van mijn zoontje Bas de Groot zijn vogels zijn weer naar Apeldoorn gebracht vandaag. Het was prima rijden en nu is het weer wachten op de keuringen. Alleen het meedoen is altijd al een feest en we maken er zondag weer een heerlijk dagje Apeldoorn van.

                Iedereen die mee doet wil ik heel graag heel veel succes toewensen!
                http://www.grotode.com

                Opmerking


                • #9
                  Laten we niet vergeten dat er al heel veel werk verzet is de afgelopen dagen. Alle stellingen staan klaar, alle verkoopkooitjes zijn klaargezet, er zijn honderden formulieren verwerkt, ingevoerd en verstuurd en nog veel meer klussen zijn al achter de schermen geregeld.

                  Zullen we dit jaar allemaal een keer extra aardig doen tegen al die mensen die zo hun best voor ons doen?
                  Groet Ton,
                  www.allevogels.nl

                  Opmerking


                  • #10
                    Ton, je vergeet nog te vertellen dat via de site ze elke inschrijver meerdere inbreng mogelijkheden hebben gegeven i.v.m het weer.....ik vindt het top!!!!! en ja....ik zal heel aardig blijven en zijn Ik hoop alleen wel dat er niet te veel mensen zullen zijn die door de berichtgeving van het weer weg zijn gebleven. Vanuit de kop van noordholland was het heel goed te doen...en ach...dan maar geen 130 kilometer per uur...maar weer heerlijk veilig aan en thuis komen.....en alle medewerkers stonden de inbrengers weer met open armen te ontvangen....geeft je toch een heel goed gevoel.
                    http://www.grotode.com

                    Opmerking

                    Working...
                    X