Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geslachtbepaling

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Geslachtbepaling

    Hallo allemaal,

    Kan iemand mijn vertellen hoe ik het geslacht kan bepalen van een valkparkiet.


    Mvg De Veer
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    geslacht

    effe op google valkparkiet intikken en je weet veel over deze vogels als je tenminste leest.

    Opmerking


    • #3
      Dat is een man. Een pop heeft een gele onderkant van de staart met dwarsstreepjes in zwart. De man heeft een grijze onderkant van de staart

      Opmerking


      • #4
        effe op google valkparkiet intikken en je weet veel over deze vogels
        Leuk he, zo'n forum.

        Als je geen antwoord wil geven, kun je net zo goed niet reageren....
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • #5
          zeker wel

          en even de moeite doen op google of een boek kopen voor de vogel gekocht word is ook leuk. Scheelt meestal ook een vogelleven.

          Opmerking


          • #6
            Als u het weet

            lambert46518 zei;
            en even de moeite doen op google of een boek kopen voor de vogel gekocht word is ook leuk. Scheelt meestal ook een vogelleven.
            Misschien dat jij -Lambert- het zelf weet, ik heb geen idee waarom je het vervelende jongetje van de klas wilt zijn. Komaan, geef eens wat positieve adviezen. Van de teksten die je nu produceert worden we niet wijzer en niet vrolijker. Dat gaat echt niet lang duren zo hoor.

            Groet,

            RobK, moderator VogelCafe.

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Marx
              Dat is een man. Een pop heeft een gele onderkant van de staart met dwarsstreepjes in zwart. De man heeft een grijze onderkant van de staart
              en je mkan ook zien aan de wangvlekken bij de man is die donkerder dan de pop bij een wildkleur

              jongen vogel ? wat ga je er daar tegen aan zetten ?

              groetjes rolf
              http://www.dekromsnavelkweeker.nl

              kweker van forpussen en Catharinaparkieten

              Opmerking

              Working...
              X