Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Das pas geslaagd! Moet je zien!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Das pas geslaagd! Moet je zien!

    Voila ma page officiel : https://www.facebook.com/mouraleroidechardonneret?ref=ts&fref=tsMon fb : https://www.facebook.com/mourad.algerie.372?fref=ts

  • #2
    Hahah of dat werkelijk de vader was?
    Ik geloof eerder een stiefpappa.
    Toch nog nooit van deze kruising gehoort.

    Frank4

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door frank4
      Hahah of dat werkelijk de vader was?
      Ik geloof eerder een stiefpappa.
      Toch nog nooit van deze kruising gehoort.

      Frank4
      Het eindresultaat spreekt boekdelen ...

      Opmerking


      • #4
        Jeetje. Ik zie inderdaad jonge musjes met kanarieinvloeden. Ik wist helemaal niet dat dit kon.

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Marx
          Jeetje. Ik zie inderdaad jonge musjes met kanarieinvloeden. Ik wist helemaal niet dat dit kon.
          Op de TT , zou hij 1e prijs krijgen van me !!!

          Opmerking


          • #6
            Wonderlijk dat de kanariepop dat overleefd heeft. Ik zou ieder afraden het ook te proberen, normaal ligt de pop met een paar minuten uit elkaar als je haar opsluit met een mus.
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

            Opmerking


            • #7
              ik weet niet welke mus is gebruik voor deze bastaard, maar met onze mussen is het onmogelijk omdat deze tot de soort wevers behoord, dat is hetzelfde als een vis met een hond kruisen.

              ik ben dus benieuwd welke mus soort er gebruikt voor is. en/of de eieren niet onder zijn gelegd van een andere pop.(soort)
              www.fretteren.eu

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door naruch
                ik weet niet welke mus is gebruik voor deze bastaard, maar met onze mussen is het onmogelijk omdat deze tot de soort wevers behoord, dat is hetzelfde als een vis met een hond kruisen.

                ik ben dus benieuwd welke mus soort er gebruikt voor is. en/of de eieren niet onder zijn gelegd van een andere pop.(soort)
                tot hoever ik kan logisch denken is ,

                het filmpje speelt zich af in algerije , en daar heb je de mus , die we kennen onder de naam marokaanse huismus , qua uiterlijk gaat ze er heel erg naar toe ...

                maar zowiezo is het een mus soort ...

                Opmerking


                • #9
                  The proof of the pudding is in the eating

                  Opmerking


                  • #10
                    ja hij is nu reeds wereld bekend met zijn kruisingen ... ze noemen hem mourad le roi de chardonneret

                    Opmerking


                    • #11
                      Die jongen zijn in ieder geval deels of volledig mus. Ik heb veel mussen gehad en deze jongen zijn echt onmiskenbaar musjes. Ik denk dat hij net als veel mensen daar zijn ouderdieren met de hand opfokt. Als je dat doet krijg je vogels die met elke vogel paren. Mijn handopfok kanaries zijn op een gegeven moment met een bourke gaan paren en zij vond dat goed en ging leggen. Diezelfde kanaries traden alles met vleugels. Ook kanaries en daarmee kregen ze netjes jongen. Haalde ik de pop weg dan was de bourke de nieuwe pop. Zelfs mijn merelpop mocht er wel zijn van die twee

                      Op die manier kan je dus een mus ook een kanarie laten bevruchten waar je bij staat. Er staan ook filmpjes op internet waarbij handopfok putters popjes treden die door hun eigenaar vastgehouden worden. Ik zal zo even zoeken.

                      Ik zeg overigens niet dat deze jongen zeker van deze twee ouders zijn hoor. Maar het zijn wel mussen of kruisingen daarmee.

                      Opmerking


                      • #12
                        Ik zie er ook musjes in hoor
                        MAAR geen kruising met kanarie
                        Zover ik weet gaat dat niet.
                        Wie zegt dat die kanarie niet gewoon kleurmutatie musjes uitbroed en opbrengt.(of warm houd)
                        Al dan niet met hulp van "mourad"


                        Frank4


                        Een wijze is voorzichtig, hij gaat het kwaad uit de weg,
                        een dwaas is roekeloos, en waant zich nog veilig ook.

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door frank4
                          Ik zie er ook musjes in hoor
                          MAAR geen kruising met kanarie
                          Zover ik weet gaat dat niet.
                          Wie zegt dat die kanarie niet gewoon kleurmutatie musjes uitbroed en opbrengt.(of warm houd)
                          Al dan niet met hulp van "mourad"


                          Frank4


                          Een wijze is voorzichtig, hij gaat het kwaad uit de weg,
                          een dwaas is roekeloos, en waant zich nog veilig ook.
                          misschien mocht die persoon patrick of jaak genoemd hebben was hij dan vertrouwens waardiger overgekomen ?

                          Opmerking


                          • #14
                            Voila ma page officiel : https://www.facebook.com/mouraleroidechardonneret?ref=ts&fref=tsMon fb : https://www.facebook.com/mourad.algerie.372?fref=ts




                            dit bedoelde marx ...waarscheinlijk ...???

                            Opmerking


                            • #15
                              Nee hoor naam speelt geen enkele rol

                              Frank4

                              Opmerking

                              Working...
                              X