Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn voliere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Mijn voliere

    Ik ben deze zomer begonnen met het houden van vogels, hierbij de foto's van mijn voliere:


    Het geraamte in opbouw



    Het geraamte af



    De fundering



    En hij is af

  • #2

    Beplanting en bodembedekker erin


    De sluisjes naar de nachthokken


    Schuurtje met daarin de nachthokken

    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4
        ziet er goed uit.

        vind alleen voor de rosella's het nachthok wat aan de kleine kant
        nieuwe website

        Opmerking


        • #5
          Klopt, ik had sowieso alle nachthokken graag een stuk groter gehad. Maarja, de ruimte he... Ik woon nog bij mijn ouders en ik mocht niet het hele schuurtje in beslag nemen.

          De rosella's hebben ook nog niet in het nachthok geslapen, ze komen er soms om te eten. (ze kunnen buiten ook eten)
          Van de overige vogels slapen de zebravinken altijd binnen, en de rijstvogels af en toe. De napoleonnetjes slapen niet binnen, dus die heb ik tijdens de vorst naar binnen gedaan in een kooi.

          Opmerking


          • #6

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Leeuw-zeel
              Klopt, ik had sowieso alle nachthokken graag een stuk groter gehad. Maarja, de ruimte he... Ik woon nog bij mijn ouders en ik mocht niet het hele schuurtje in beslag nemen.

              De rosella's hebben ook nog niet in het nachthok geslapen, ze komen er soms om te eten. (ze kunnen buiten ook eten)
              Van de overige vogels slapen de zebravinken altijd binnen, en de rijstvogels af en toe. De napoleonnetjes slapen niet binnen, dus die heb ik tijdens de vorst naar binnen gedaan in een kooi.
              de rosella gaat ook niet gauw naar binnen . hier met -12 gewoon buiten op de stok .
              nieuwe website

              Opmerking


              • #8
                Klopt, ik heb voor de tropenvlucht het nachthok in 2 gesplitst, zo kan ik eventueel 1 koppel binnen houden en kan de rest nog gewoon naar buiten.

                Opmerking


                • #9
                  slim gezien van je

                  Opmerking


                  • #10
                    Dat is heel erg mooi geworden!!

                    Opmerking


                    • #11
                      ziet er proper uit

                      goed over nagedacht

                      succes ermee

                      Mvg

                      Opmerking


                      • #12
                        Complimenten, daar heb je goed over nagedacht en het is erg mooi geworden.
                        Groet Ton,
                        www.allevogels.nl

                        Opmerking


                        • #13
                          mooi

                          mooi gemaakt hoor, mooi gedaan
                          groeten Ton
                          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                          Opmerking


                          • #14
                            Knap. Vind dat je het best knap hebt gedaan en ziet er goed uit. Mijn complimenten. Ook die Oma fiets op het eerste plaatje is een mooi ding. zien we hier niet. Groet, Kees Nieuw Zeeland.

                            Opmerking


                            • #15
                              vliegengordijn

                              Oorspronkelijk geplaatst door Barend
                              Hoi , ziet er netjes uit en staat mooi zo in de tuin, alles gemaakt van hout wat wel even mee gaat.
                              Was het geen optie om het nachthok in de voliere te bouwen dus niet in het tuinhuisje, dan kan je er zelf veel beter bij dan word de voliere wel wat korter maar die is nog lang genoeg,dan heb je een ruimer nachthok.
                              ik zou in de toekomst je deuren wat lager maken want nu vliegen de vogels over je hoofd de wijde wereld in of een sluis gebruiken.
                              succes.
                              je kan dat voorkomen door een vliegengordijn, in de deuropening te hangen. moet je er ook in om te voeren, of kan dat van buitenaf ? wat je in de toekomst nog moet aanpassen waarschijnlijk, dat het rondom open is, nu kunnen je vogels nergens schuilen voor de wind en regen. in de zomer is dat niet zo`n punt maar als het kouder word wel. trouwens knap gemaakt dat houten geraamte, is niet zo eenvoudig om te doen, als dat het er uitziet.
                              groeten Ton
                              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                              Opmerking

                              Working...
                              X