Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn kweekruimte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • mijn kweekruimte

    dit is mijn kweekruimte inmiddels zijn er wel al meer vogels bij gekomen .
    hebben jullie ook foto,s van jullie vogels ruimte waar jullie je vogels houden .
    vond het wel leuk vogels met jullie te delen .

  • #2
    ziet er erg mooi uit mirke

    ik zal ook effe wat foto's maken, op mijn site staan er wel een paar...
    Groet'n uut Drenthe

    Opmerking


    • #3
      Mirke, dat ziet er top uit. Schoon en lekker alle ruimte.

      Zelf hebben we een kleine voliere buiten met 2 binnenhokken en onlangs een broedkooi van 1200 x 500 x 500 mm in de (onverwarmde) schuur geplaatst.

      In de volier zitten nu 4 Valkparkieten en 11 Grasparkieten.
      In de broedkooi heb ik 3 chinese dwergkwartels geplaatst vanwege de kou.

      Kijk maar op VA http://www.vogelarena.com/voliere/vo...000001154.html

      Veel plezier komende dagen en een goede jaarwisseling.

      Peter

      Opmerking


      • #4
        wat

        mooie ruimte Mirke, wat voor soorten wil je hier in gaan houden, om mee te gaan kweken ?
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

        Opmerking


        • #5
          Zo zeg, lijkt wel een kwekerij zoveel kooien heb je. Ziet er wel schoon en goed verzorgd uit.

          Opmerking


          • #6
            daar kan ik alleen maar van dromen...
            wel zie ik geen vluchtjes om jongen in te houden, of kun je tussenschotten weghalen en zo een vlucht maken?

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door kevin
              daar kan ik alleen maar van dromen...
              wel zie ik geen vluchtjes om jongen in te houden, of kun je tussenschotten weghalen en zo een vlucht maken?
              Er van dromen Kevin, is het mooiste.
              Want vergeet niet het gezegde,dat dikwijls opgaat:
              Het bezit van de zaak is het eind van het vermaak.
              Vr.groeten van
              Antoni





              homepage:
              http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

              Opmerking


              • #8
                de kooien waar je recht tegen aan kijkt zijn vluchten ze zijn 150 lang 60 hoog 50 diep daar heb ik er 6 stuks van dan nog 2 vluchten van 120 lang 50 hoog en 50 diep .
                er komt nog een grotere vlucht bij ik wil het aan de linkerkant nog helemaal tot boven aan toe nog dicht maken met vluchten zodat ik genoeg ruimte heb voor de jongen .
                ik hebe enkel alleen tot nu toe goulds maar wil wel graag nog een ander soort gaan houden ben er nog niet naar uit welke soort .
                ik vind de blauw fazantjes een prachtige vogel dus wie weet wat ons de toekomst brengt .
                ik vind ze aardig duur
                eerst maar zien hoe het kweken gaat ik ben aan wachten op me ringen zodat ik kan beginnen met kweken .
                ik heb verschillende maten kooien waar ik ga kweken .
                ik heb kooien gekocht goed afgestoomt onsmet geschuurt en geschildert en alles zelf gedaan .
                mijn ventje zei mir waarom houd je niet wat vogels vind je toch leuk het is eerlijk gezegt al vrij snel uit de hand gelopen hihihih

                Opmerking


                • #9
                  vind het harstikke leuk ook om te zien hoe jullie het doen zo kan je toch ook op misschien wel leuke ideetjes komen .
                  harstikke leuk foto,s voor die mensen die ze geplaats hebben

                  Opmerking


                  • #10
                    kevin misschien een tipje
                    ik heb alles via marktplaats gekocht kwa kooien dan .
                    ik heb ze goed gestoomt onsmet en daarna een kwast gegeven en deze kooie zien er uit als nieuw .
                    wat ook een goedkope optie is kooi keuken kastjes op makkelijke afwasbaar foor frontje erin laden bak maken en je kooie is al klaar .
                    zo kun je beginnen er worden zo vaak keuken kastjes weg gegeven en je kunt er heel wat van maken .
                    ik heb heel wat spullen verkocht die overbodig waren geld appart gelegt en gekocht wat ik kon gebruiken .
                    aanschaf is gewoon weg duur dit is ook een begin van me en ik vind het aardig netjes uitziet .
                    onder kastjes ook alles via marktplaats laden bakken genoeg ruimte genoeg opberg ruimte zo ziet er alles netjes uit en overzichtelijk .

                    Opmerking


                    • #11
                      Het ziet er heel erg netjes uit en lekker ruime kooien dus.
                      De vogels gaan zich daar vast prima voelen.
                      Veel plezier met de leuke hobby.
                      Groet Ton,
                      www.allevogels.nl

                      Opmerking


                      • #12
                        mirke; goed idee, maar ik jammergenoeg bijlange niet zoveel plaats

                        Opmerking


                        • #13
                          dag ton wat heb je een prachtige site en wat een prachtige foto,s zitten erbij heel mooi hoor toppie


                          jammer kevin
                          och met minder kun je ook wel genieten van je vogels
                          mijn is het een beetje uit de hand gelopen was niet de bedoeling dat het zo groot werd .

                          Opmerking


                          • #14
                            Dankje!
                            Zo kunnen we van elkaars hobby meegenieten, erg leuk.
                            Groet Ton,
                            www.allevogels.nl

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door mirke
                              dit is mijn kweekruimte inmiddels zijn er wel al meer vogels bij gekomen .
                              hebben jullie ook foto,s van jullie vogels ruimte waar jullie je vogels houden .
                              vond het wel leuk vogels met jullie te delen .

                              Mirke,
                              Hoe kan ik die foto's zien van je kweekruimte?

                              Mvg
                              Kurt

                              Opmerking

                              Working...
                              X