Mededeling

Collapse
No announcement yet.

orlux terra mix

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • orlux terra mix

    hallo mensen,

    heeft iemand ervaring met terra mix van orlux, en of wat is jullie mening.




    groetjes William

  • #2
    Hallo
    ik gebruik het regelmatig bij de vogels
    de ene vogel is er dol op en de andere kijkt er niet naar

    gr Bennie

    Opmerking


    • #3
      Ik gebruik het ook , de vogels zijn er gek op.
      Het moet wel vers zijn, eenmaal ingedroogd hoeven ze het niet meer.
      Maar vers ( vochtig) vliegen ze er direct op af.

      Henk
      vriendelijke groet
      Henk

      Opmerking


      • #4
        Orlux Terra Mix

        Ik heb er totaal geen ervaring mee. Als ik het goed begrijp is het biggenkompost. Je moet het idd. vochtig geven.
        Vroeger gaven de vogelfokkers hier gewoon vochtige tuinaarde in een bakje.
        De vogels vlogen er op af. Was een soort hype.
        Daarna was het de beurt aan universeelvoer. Ook daar vlogen de vogels op
        af.
        Gooi vers schelpenzand op de bodem van kooi of voliere en ook hetzelfde.
        Vr.groeten van
        Antoni





        homepage:
        http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
          Ik heb er totaal geen ervaring mee. Als ik het goed begrijp is het biggenkompost. Je moet het idd. vochtig geven.
          Vroeger gaven de vogelfokkers hier gewoon vochtige tuinaarde in een bakje.
          De vogels vlogen er op af. Was een soort hype.
          Daarna was het de beurt aan universeelvoer. Ook daar vlogen de vogels op
          af.
          Gooi vers schelpenzand op de bodem van kooi of voliere en ook hetzelfde.
          Het is hetzelfde als biggencompost wat ze vroeger aan biggen gaven
          bij bloedarmoede alleen is dat niet meer te krijgen
          Gr Bennie

          Opmerking


          • #6